• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Gigaworks S750 geluids probleem

Mijn set doet raar de Gigaworks S750 aangesloten op RexIII en heb de laatste nieuwe Realtek HD audio driver 2.60 geinstalleerd.

De speakers zijn weg uit het Realtek HD audio configuratie tool,is de computer een tijdje uit geweest en start ik hem weerop dan is het soms weer helemaal goed ,na een tijdje komt informatie van de Realtek configurator dat er een speaker connector is losgekoppeld ff later zie je weer dat er een speaker is aangelsloten,dan begint het te storen of het geluid is ineens weer weg en komt dan weer terug.

Als ik in de Realtek HD Audio configurator kijkt als die het tenminste toelaat soms kan het niet eens,dan zie ik bij de groene connector van de voor luidspeakers dat ie alsmaar bezig is met instellen.

Ik heb zelf al oudere realtek drivers geprobeerd maar het blijft allemaal het zelfde.

Hoe kan ik erachter komen wat er nou gaar is is het de speakerset of is het dat blokje met ingangen op het mobo ?

Ik heb geen andere setjes om aan te sluiten en heb ook geen kennis in de buurt met een setje om even te proberen.

Wil met alle plezier muntjes uitgeven aan andere nieuwere betere spullen ,maar wil wel graag het goede vervangen.

Iemand misschien een tip,idee of alternatief ?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
B Sunbeam geluids controller op stopcontacct ? Cases en Modding 3
hung geluids demping. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan