arwin74
Active member
jaja na heel lange tijd is er weer is een berichtje van mijn, niet dat dat er echt toe doet, maar er is er 1
na jaren met veel plezier te hebben genoten van me Corsair Gaming Audio SP2500 is het nu erg stil.
afgelopen maandag aan het begin van de dag, zoals eigenlijk altijd gebeurd, mep ik op de power button van me speaker setje.
Alleen bleef het vandaag erg stil toen ik aan de volume knop zat.
Display werkte gewoon en dat was het ook eigenlijk. geen rare geluiden gehoord en niets vreemds geroken
dus toen voor de zekerheid maar is de voeding uit de behuizing gehaald
(dat zegeltje voor garantie geloof ik wel na ruim 2 jaar)
Zekering nog gewoon heel, yesss het zit mijn zomaar is mee vandaag
Toch voor de zekerheid maar ff verder kijken dan.
we beginnen natuurlijk als eerste achteraan wand zoals iedereen weet tijdens het fout zoeken:
het probleem is altijd het laatste component wat je bekijkt
Ai als semi professioneel vonkjes trekken zie ik iets wat volgens mijn niet helemaal de bedoeling is.
yep there's the problem, 1 van de zwarte blokjes is ze dakje kwijt en is nu rook loos, dus zal niet meer werken ?
maar oké 1 kapotte ic hoe erg kan dat nu zijn, gewoon ff een nieuwe scoren en alles draait weer, dacht ik ten minste.
Laten we voor de zekerheid ook e andere kant maar ff controleren dan.
Nice zo op eerste gezicht ziet alles er toch nog redelijk uit.
dat moet dus wel goed gaan komen (dacht ik nog heel positief)
Oké dan maar een closser inspection ?
dat hoort volgens mijn er iets anders uit te zien dan nu het geval is vrees is ?
om in de woorden van me de games als Worms en Lemmings te spreken:
"Oh no" "vaarwel wrede wereld"
ik vrees dat deze is overleden ?????? ?
Arwin
na jaren met veel plezier te hebben genoten van me Corsair Gaming Audio SP2500 is het nu erg stil.
afgelopen maandag aan het begin van de dag, zoals eigenlijk altijd gebeurd, mep ik op de power button van me speaker setje.
Alleen bleef het vandaag erg stil toen ik aan de volume knop zat.
Display werkte gewoon en dat was het ook eigenlijk. geen rare geluiden gehoord en niets vreemds geroken
dus toen voor de zekerheid maar is de voeding uit de behuizing gehaald
Zekering nog gewoon heel, yesss het zit mijn zomaar is mee vandaag
Toch voor de zekerheid maar ff verder kijken dan.
we beginnen natuurlijk als eerste achteraan wand zoals iedereen weet tijdens het fout zoeken:
het probleem is altijd het laatste component wat je bekijkt
Ai als semi professioneel vonkjes trekken zie ik iets wat volgens mijn niet helemaal de bedoeling is.
yep there's the problem, 1 van de zwarte blokjes is ze dakje kwijt en is nu rook loos, dus zal niet meer werken ?
maar oké 1 kapotte ic hoe erg kan dat nu zijn, gewoon ff een nieuwe scoren en alles draait weer, dacht ik ten minste.
Laten we voor de zekerheid ook e andere kant maar ff controleren dan.
Nice zo op eerste gezicht ziet alles er toch nog redelijk uit.
dat moet dus wel goed gaan komen (dacht ik nog heel positief)
Oké dan maar een closser inspection ?
dat hoort volgens mijn er iets anders uit te zien dan nu het geval is vrees is ?
om in de woorden van me de games als Worms en Lemmings te spreken:
"Oh no" "vaarwel wrede wereld"
ik vrees dat deze is overleden ?????? ?
Arwin