creativejeff
Member
mooorguuuuh!
ben al een tijdje in bezit van een corsair 900D. ik heb al meerdere dingen geprobeerd, wit plexi, zwart plexi. groene vloeistof, transparante vloeistof. witte slangen, transparante slangen. niks is helemaal naar mijn zin geweest.
ik had al blauwe Led fans erin zitten. dus ik ga me nu op het thema Black&Blue storten.
ik ga het volledig met acryl tubes aanleggen, behalve onder de midplate om kosten toch iets te drukken. en je ziet er daar toch niks van.
System Specs:
case - corsair 900D
processor - intel I7 sandy bridge 2600 draait op 4,3ghz met de standaard overclock van het moederbord.
mobo - asus maximus v formula
ram - 16gb corsair vengeance (blauw)
graka - 2x gainward gtx570 glh goldensample... bla bla bla
system SSD - corsair force gs 128gb
hdd - 2x 500 gb samsung
voeding - enermax nexan 750w
watercooling parts:
1x ek acryl cpu block
1x ek acryl clear Ram cooler
2x ek supreme hf bridge edition
2x ek coolstream 480 rad
1x ek coolstream 240 rad
1x d5 pomp
1x ek d5 black pomp topcover
2x 250 bitspower reservoir
1x scythe 12 kanaals fancontroller
6x aerocool shark Blue led fans 120mm
6x aerocool shark Black fans 120 mm
- en een berg aan fittingen.
zojuist besteld:
1x Bitspower G1/4 Matt Black IG1/4 Extender 40mm BP-MBWP-C64
3x Bitspower G1/4 Matt Black Rotary 90 Degree ID 1/4 Adapter BP-MB90R
7x Bitspower C47 Matt Black
1x EK-FB KIT ASUS M5F - Nickel
2x Feser View - FV - Active UV Dye Blue
4x acryl tube
2x bitspower fillport
1x BitFenix PSU 8-Pin EPS12V CPU Verleng Kabel 45CM Sleeved Black/Black
4x BitFenix PSU 6-Pin - 6-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Black/Black
1x BitFenix PSU 24-Pin Verleng Kabel 30CM Sleeved Black/Black
en nog een aantal leds om de boel te verlichten, uiteraard Blue
Tijd voor foto's
sommige plexi panelen al eerder gemaakt, in andere kleuren gehad. nu ook maar zwart gespoten.
midplate ongespoten. en zonder gaten erin voor de drainpoints.
mobo tray plate, ik heb ervoor gekozen om deze om het moederbord heen te maken, ipv er helemaal achter. zodat ik de kabels van USB en SATA en nog meer goed weg kan werken hierachter. achter deze plaat zit ongeveer 1 cm ruimte. overigens, is deze foto genomen van een oude plaat, deze was gebroken tijdens vervoer. dus heb nu een nieuwe gefabriceerd, zonder allemaal gaten erin. en alleen een gat voor de 24pins stekker. en natuurlijk zwart gemaakt.
backplate, deze komt binnenin aan de achterkant. en word via de voorgeboorde gaten voor de fan vastgeschroefd aan de case. zwartgemaakt
een bevestiging gemaakt voor aan de hotswapbay waar ik 2 reservoirs aan kan ophangen, deze uiteraard ook zwart gespoten.
sorry voor niet gedraaide foto, dit is een beetje de indeling. 2 reservoirs verbonden en schuin achter elkaar zodat de ze beide goed zichbaar zijn en het grote lege gat tussen het Mobo en de hdd case op te vullen.
grafische kaarten met al wat tubing gemonteerd, en met custom backplates.
wederom sorry voor het niet draaien. maar dit is de tussenstand.
ook een plexi cover gemaakt en aan de bovenste Radiator gehangen, zodat die fentilators niet heel erg in het zicht meer zitten. hierdoor is het licht effect ook wat mooier geworden.
====eerstvolgende update gaat komen zodra ik de nieuwe gooddies van highflow heb ontvangen.====
ben al een tijdje in bezit van een corsair 900D. ik heb al meerdere dingen geprobeerd, wit plexi, zwart plexi. groene vloeistof, transparante vloeistof. witte slangen, transparante slangen. niks is helemaal naar mijn zin geweest.
ik had al blauwe Led fans erin zitten. dus ik ga me nu op het thema Black&Blue storten.
ik ga het volledig met acryl tubes aanleggen, behalve onder de midplate om kosten toch iets te drukken. en je ziet er daar toch niks van.
System Specs:
case - corsair 900D
processor - intel I7 sandy bridge 2600 draait op 4,3ghz met de standaard overclock van het moederbord.
mobo - asus maximus v formula
ram - 16gb corsair vengeance (blauw)
graka - 2x gainward gtx570 glh goldensample... bla bla bla
system SSD - corsair force gs 128gb
hdd - 2x 500 gb samsung
voeding - enermax nexan 750w
watercooling parts:
1x ek acryl cpu block
1x ek acryl clear Ram cooler
2x ek supreme hf bridge edition
2x ek coolstream 480 rad
1x ek coolstream 240 rad
1x d5 pomp
1x ek d5 black pomp topcover
2x 250 bitspower reservoir
1x scythe 12 kanaals fancontroller
6x aerocool shark Blue led fans 120mm
6x aerocool shark Black fans 120 mm
- en een berg aan fittingen.
zojuist besteld:
1x Bitspower G1/4 Matt Black IG1/4 Extender 40mm BP-MBWP-C64
3x Bitspower G1/4 Matt Black Rotary 90 Degree ID 1/4 Adapter BP-MB90R
7x Bitspower C47 Matt Black
1x EK-FB KIT ASUS M5F - Nickel
2x Feser View - FV - Active UV Dye Blue
4x acryl tube
2x bitspower fillport
1x BitFenix PSU 8-Pin EPS12V CPU Verleng Kabel 45CM Sleeved Black/Black
4x BitFenix PSU 6-Pin - 6-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Black/Black
1x BitFenix PSU 24-Pin Verleng Kabel 30CM Sleeved Black/Black
en nog een aantal leds om de boel te verlichten, uiteraard Blue
Tijd voor foto's
sommige plexi panelen al eerder gemaakt, in andere kleuren gehad. nu ook maar zwart gespoten.
midplate ongespoten. en zonder gaten erin voor de drainpoints.
mobo tray plate, ik heb ervoor gekozen om deze om het moederbord heen te maken, ipv er helemaal achter. zodat ik de kabels van USB en SATA en nog meer goed weg kan werken hierachter. achter deze plaat zit ongeveer 1 cm ruimte. overigens, is deze foto genomen van een oude plaat, deze was gebroken tijdens vervoer. dus heb nu een nieuwe gefabriceerd, zonder allemaal gaten erin. en alleen een gat voor de 24pins stekker. en natuurlijk zwart gemaakt.
backplate, deze komt binnenin aan de achterkant. en word via de voorgeboorde gaten voor de fan vastgeschroefd aan de case. zwartgemaakt
een bevestiging gemaakt voor aan de hotswapbay waar ik 2 reservoirs aan kan ophangen, deze uiteraard ook zwart gespoten.
sorry voor niet gedraaide foto, dit is een beetje de indeling. 2 reservoirs verbonden en schuin achter elkaar zodat de ze beide goed zichbaar zijn en het grote lege gat tussen het Mobo en de hdd case op te vullen.
grafische kaarten met al wat tubing gemonteerd, en met custom backplates.
wederom sorry voor het niet draaien. maar dit is de tussenstand.
ook een plexi cover gemaakt en aan de bovenste Radiator gehangen, zodat die fentilators niet heel erg in het zicht meer zitten. hierdoor is het licht effect ook wat mooier geworden.
====eerstvolgende update gaat komen zodra ik de nieuwe gooddies van highflow heb ontvangen.====