RebellionNL
Member
Hallo,
Ik zou graag in de toekomst willen beginnen met waterkoeling, maar dat word dus een heel ander onderwerp voor me
Aangezien er hier toch een aantal kenners zitten, vraag ik graag om advies/tips...
Nu ben ik ook druk aan t sparen, en aangezien ik in de maand Mei ga trouwen moet ik toch even rekening houden met t geld, wat logish is...
Nu is mijn vraag, of iemand me hier kan helpen, een leuk/goed setje samen te stellen voor t volgende systeem:
Behuizing: NZXT Phantom White
Voeding : OCZ Modstream 750 Watt
Moederbord : AsRock P67 Pro3 SE
Processor : Intel Core i5 2500K Sandy Bridge socket 1155
Geheugen : 2x2GB Kingston Type weet ik zo ff niet..
HDD : WD 500GB
VGA : Sapphire Radeon HD6850 1GB GDDR5
CPU koeler : Corsair Hydro H60
DVD Brander : Samsung nog iets
Budget zal ongeveer tussen de 200 - 300 euro wezen.
Het is een witte behuizing, dus graag zou ik een bijpassende mooie kleur koelvloeistof willen hebben
Gr Rebellion
Ik zou graag in de toekomst willen beginnen met waterkoeling, maar dat word dus een heel ander onderwerp voor me
Aangezien er hier toch een aantal kenners zitten, vraag ik graag om advies/tips...
Nu ben ik ook druk aan t sparen, en aangezien ik in de maand Mei ga trouwen moet ik toch even rekening houden met t geld, wat logish is...
Nu is mijn vraag, of iemand me hier kan helpen, een leuk/goed setje samen te stellen voor t volgende systeem:
Behuizing: NZXT Phantom White
Voeding : OCZ Modstream 750 Watt
Moederbord : AsRock P67 Pro3 SE
Processor : Intel Core i5 2500K Sandy Bridge socket 1155
Geheugen : 2x2GB Kingston Type weet ik zo ff niet..
HDD : WD 500GB
VGA : Sapphire Radeon HD6850 1GB GDDR5
CPU koeler : Corsair Hydro H60
DVD Brander : Samsung nog iets
Budget zal ongeveer tussen de 200 - 300 euro wezen.
Het is een witte behuizing, dus graag zou ik een bijpassende mooie kleur koelvloeistof willen hebben
Gr Rebellion