• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ik wil graag waterkoeling in de toekomst

Hallo,

Ik zou graag in de toekomst willen beginnen met waterkoeling, maar dat word dus een heel ander onderwerp voor me :p

Aangezien er hier toch een aantal kenners zitten, vraag ik graag om advies/tips...
Nu ben ik ook druk aan t sparen, en aangezien ik in de maand Mei ga trouwen moet ik toch even rekening houden met t geld, wat logish is...

Nu is mijn vraag, of iemand me hier kan helpen, een leuk/goed setje samen te stellen voor t volgende systeem:

Behuizing: NZXT Phantom White
Voeding : OCZ Modstream 750 Watt
Moederbord : AsRock P67 Pro3 SE
Processor : Intel Core i5 2500K Sandy Bridge socket 1155
Geheugen : 2x2GB Kingston Type weet ik zo ff niet..
HDD : WD 500GB
VGA : Sapphire Radeon HD6850 1GB GDDR5
CPU koeler : Corsair Hydro H60
DVD Brander : Samsung nog iets

Budget zal ongeveer tussen de 200 - 300 euro wezen.

Het is een witte behuizing, dus graag zou ik een bijpassende mooie kleur koelvloeistof willen hebben :p

Gr Rebellion
 
Eerste punt zal toch me CPU wezen, GPU kan altijd later nog...

Ik wil wel OC`en maar niet t extreme zeg maar... stilte hoeft niet persee, aangezien kids ook herrie maken... Maar ik vind t mooi om te zien met de lichten erbij slangen in een pc, dus meer voor t mooie
 
Gezien je budget kan je het beste gaan voor een kant en klaar setje zoals van EK. Dan heb je voor +/- € 200,- al een heel goed setje met een 240 rad erbij. Voor iets meer heb je het setje met een 360 rad. En EK heeft altijd goede kwaliteit en bij zo'n setje zit alles wat je nodig hebt.

Ik ken je kast niet dus weet niet of die 360 rad past. Maar anders kan je altijd nog modden, of deze extern plaatsen. Gezien je in de toekomst je GPU ook wil koelen is zo'n 360 rad aan te raden.

Veel succes met je zoektocht!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Flexi-Cook Hi guys, Ik wil mij graag even voorstellen, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
S Wil vandaag voor 13:30 bestellen. Advies graag! Advies Waterkoeling Setup 16
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Bas9466 Wil mij even voorstellen. Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
M Yeey ik ben jarig :D nu wil ik aandacht xD Felicitaties 13
radmiraal vraag/mening over nieuwe setup die ik wil gaan bouwen Hardware & Software 3
tomasvanderpijl [CLOSED]Waarde onderdelen die ik wil gaan kopen Gesloten 2
CDA441 [CLOSED]Waarde van computer die ik wil kopen Gesloten 9
D Wil mogelijk overstappen op watercooling, wie o wie helpt:) Advies Waterkoeling Setup 9
P [IN-ACTIVE] Modder die een LED strip kan/wil solderen. Gevonden 3
K Nieuwe Rig wil watercooling, CPU + SLI GPU (MOBO) Advies Waterkoeling Setup 12
Cygnitr0n Wil een nieuwe icon in het leven roepen HighFlow Forum 3
S Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
olympus [REFUSED] Persoon wie 18+ is en zich wil identificeren Gevonden 11
Rico Systeem wil niet opstarten!... Problemen & Oplossingen 43
D fujitsu siemens scaleo p wil niet meer opstarten? Problemen & Oplossingen 1
D oqo e2 umpc wil geen verbinding maken met wifi. Problemen & Oplossingen 0
D moederbord wil niet aan? Hardware & Software 1
boefmans laatste check: wil volgende week bestellen :-) Advies Waterkoeling Setup 7
Ludwig Ik wil de boel koeler hebben Advies Waterkoeling Setup 26
maomanna Wat is je hobby en welke zou je wil je nog wel willen hebben? Algemene Discussies 67
Fryslanboy PC wil niet opstarten/dingen branden door/rook Hardware & Software 2
D Noob wil starten met wc voor 1366 met mogelijkheid tot uitbreiden Advies Waterkoeling Setup 1
Xtrafresh Een Glaciator die ik wél wil kopen ziet er zó uit: Overige Koeling 17
J wie wil mij helpen?? Advies Waterkoeling Setup 12
B Bestelling al geplaatst, maar wil nog iets bij bestellen en laten mee verzenden HighFlow Computer Cooling Shop 3
Fedmas Fedde wil ook wat! - Geweldig HF! HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
Wouter Nieuwe mods. Welke wil jij er op hebben? HighFlow Forum 21
Kadett Wil je eindelijk je WC spullen bestellen..... Algemene Discussies 22
B Ik wil een kernreactor bouwen Waterkoeling 27
Sanders RAID0 Instellingen wil niet: SATA schijven met Asus Maximus II Formula P45 Problemen & Oplossingen 18
H EVGA Classified E760 wil niet meer booten Hardware & Software 23
B Wil aan waterkoeling beginnen, wat n00b vragen! Waterkoeling 11
S Lucht wil er niet uit Waterkoeling 6
C wil overstappen naar waterkoeling Waterkoeling 6
stravinski 1,5tb schijf Samsung wil niet Formateren Hardware & Software 37
Don_Holio De lucht in de loop zit niet waar ik het wil Waterkoeling 2
meneer peer ik wil mijn Q9450 waterkoelen, hoe? Advies Waterkoeling Setup 21
Sw333t Wil gaan kijken naar een WC setup, maar snap er weinig van wat ik allemaal nodig heb. Advies Waterkoeling Setup 5
stravinski [windows probleem] wil niet inloggen Hardware & Software 2
B Nieuwkomer wil geen lucht Waterkoeling 29
R Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 29
stravinski www.DeBestePagina.nl wil Highflow.nl toevoegen... HighFlow Computer Cooling Shop 2
Freddy Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :) Algemene Discussies 1836
P Graag advies om deze pc te maken Waterkoeling 9
M Advies graag! Ik word overdonderd door een boel getallen Waterkoeling 9
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
G Graag hulp nodig bij mijn eerste custom waterkoeling. Advies Waterkoeling Setup 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan