• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PC wil niet opstarten/dingen branden door/rook

Goeieavond lui,

Ik heb een probleem met een PC van een vriend van me. Heb het hele systeem gebouwd, en wil hem voor de eerste keer opstarten, en dan krijg ik een vreemd geluidje uit de voeding. De fan van de CPU koeler krijgt een kleine draai, en dan houdt het weer op...

Iemand enig idee?

Dit is de PC:


AMD Phenom II X4 955 Black Edition
ASUS Crosshair IV Formula
ASUS ENGTX460 DirectCU TOP/2DI/768MD5
ASUS VH242H
Cooler Master Storm Scout
Cooler Master V6GT
Corsair XMS3 4GB DDR3-1333 CL9 kit
OCZ ModXStream Pro 600W


Update: Er kwam tijdens complete start rook uit de dvd drive, die ruikt beetje doorgebrand, en toen hebben we tijdens 2e keer alles eruit gehaald qua schijven en optisch, en toen begon CPU koeler ineens te roken..

Update 2: Zie nu, dat de draden van de 2 led fans zijn doorgebrand.. Heel vreemd.. Leds doen het wel, fans niet :S
 
Update: Er kwam tijdens complete start rook uit de dvd drive, die ruikt beetje doorgebrand, en toen hebben we tijdens 2e keer alles eruit gehaald qua schijven en optisch, en toen begon CPU koeler ineens te roken..

Probleem 1 was opgelost? Dus PC starte wel op?
Wat heb je gedaan om dat op te lossen?

Als het niet opgelost was, voeding verwisselen, hoogstwaarschijnlijk maakt die kortsluiting.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Rico Systeem wil niet opstarten!... Problemen & Oplossingen 43
D fujitsu siemens scaleo p wil niet meer opstarten? Problemen & Oplossingen 1
D moederbord wil niet aan? Hardware & Software 1
Sanders RAID0 Instellingen wil niet: SATA schijven met Asus Maximus II Formula P45 Problemen & Oplossingen 18
H EVGA Classified E760 wil niet meer booten Hardware & Software 23
S Lucht wil er niet uit Waterkoeling 6
stravinski 1,5tb schijf Samsung wil niet Formateren Hardware & Software 37
Don_Holio De lucht in de loop zit niet waar ik het wil Waterkoeling 2
stravinski [windows probleem] wil niet inloggen Hardware & Software 2
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
Flexi-Cook Hi guys, Ik wil mij graag even voorstellen, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Bas9466 Wil mij even voorstellen. Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
M Yeey ik ben jarig :D nu wil ik aandacht xD Felicitaties 13
radmiraal vraag/mening over nieuwe setup die ik wil gaan bouwen Hardware & Software 3
tomasvanderpijl [CLOSED]Waarde onderdelen die ik wil gaan kopen Gesloten 2
CDA441 [CLOSED]Waarde van computer die ik wil kopen Gesloten 9
D Wil mogelijk overstappen op watercooling, wie o wie helpt:) Advies Waterkoeling Setup 9
P [IN-ACTIVE] Modder die een LED strip kan/wil solderen. Gevonden 3
K Nieuwe Rig wil watercooling, CPU + SLI GPU (MOBO) Advies Waterkoeling Setup 12
Cygnitr0n Wil een nieuwe icon in het leven roepen HighFlow Forum 3
R Ik wil graag waterkoeling in de toekomst Waterkoeling 4
S Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
olympus [REFUSED] Persoon wie 18+ is en zich wil identificeren Gevonden 11
D oqo e2 umpc wil geen verbinding maken met wifi. Problemen & Oplossingen 0
boefmans laatste check: wil volgende week bestellen :-) Advies Waterkoeling Setup 7
Ludwig Ik wil de boel koeler hebben Advies Waterkoeling Setup 26
maomanna Wat is je hobby en welke zou je wil je nog wel willen hebben? Algemene Discussies 67
D Noob wil starten met wc voor 1366 met mogelijkheid tot uitbreiden Advies Waterkoeling Setup 1
Xtrafresh Een Glaciator die ik wél wil kopen ziet er zó uit: Overige Koeling 17
J wie wil mij helpen?? Advies Waterkoeling Setup 12
B Bestelling al geplaatst, maar wil nog iets bij bestellen en laten mee verzenden HighFlow Computer Cooling Shop 3
Fedmas Fedde wil ook wat! - Geweldig HF! HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
Wouter Nieuwe mods. Welke wil jij er op hebben? HighFlow Forum 21
Kadett Wil je eindelijk je WC spullen bestellen..... Algemene Discussies 22
B Ik wil een kernreactor bouwen Waterkoeling 27
B Wil aan waterkoeling beginnen, wat n00b vragen! Waterkoeling 11
C wil overstappen naar waterkoeling Waterkoeling 6
meneer peer ik wil mijn Q9450 waterkoelen, hoe? Advies Waterkoeling Setup 21
Sw333t Wil gaan kijken naar een WC setup, maar snap er weinig van wat ik allemaal nodig heb. Advies Waterkoeling Setup 5
B Nieuwkomer wil geen lucht Waterkoeling 29
R Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 29
S Wil vandaag voor 13:30 bestellen. Advies graag! Advies Waterkoeling Setup 16
stravinski www.DeBestePagina.nl wil Highflow.nl toevoegen... HighFlow Computer Cooling Shop 2
Freddy Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :) Algemene Discussies 1836
foxbuster Pomp niet op 100 uitsturing te krijgen Waterkoeling 8
M Gpu werkt niet mee Problemen & Oplossingen 3
john fan update of niet ? Handleidingen en Installatie Tips 15
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan