begint er goed uit tezien.... jeez wat is dat groen:016:
Thanks, ik vind dat groene toch een stuk mooier dan ik in eerste instantie had vermoed, ik ben zeer tevreden
ziet er fantastisch uit, wil wel eens zien zo'n rood draad eruit zien om de slagen in het donker :d
Thanks!
Wat bedoel je precies over die rode draad? Ik heb nieuwe foto's toegevoegd in het donker
Het Bling Bling effect is zo zeker gelukt!
Mooi in elkaar gezet.
En dit heb je in 1 dag afgerond??
Thanks Freddy
Ik ben hier gister middag mee begonnen om ongeveer 14:00 uur, althans met het uit elkaar halen, schoon maken en cpu lappen. Om ongeveer 17:00 uur kreeg ik de kadootjes binnen en ben ik begonnen met assembleren, ongeveer tot 01:00 uur 's nachts.
Vanmorgen om 10:00 uur weer verder gegaan (enkele bitjes toch maar anders geplaatst en slangen aangesloten).
Vanmiddag om 15:00 uur heb ik de
pomp aangezet met complete loop, vanavond omstreeks 20:00 uur heb ik em weer uitgezet en de rest van de hardware ingebouwd.
Ik ben zeer tevreden, de cpu is idle ongeveer 20 graden lager dan met stock cooler, de NB en SB zijn ongeveer 15-18 graden koeler.
Toen ik die stock cooler eraf haalde geloofde ik mijn ogen niet, zo'n klein oppervlak wat maar raak was...
Ook het geluid uit de kast is IMMENS stiller, wat een rust!
Ik heb mijn CM Aqua Duo Vivo van mijn vga kaarten gehaald, de
fans hierop maakten de meeste herrie en het resultaat was eigenlijk toch niet zo goed.
En de Doritos, die ga ik zometeen opeten