Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit nu alweer te overwegen om die rood oplichtende fans bovenin mijn kast te vervangen door niet lichtgevende fans of door transparante fans met UV leds erin....
Iemand nog belangstelling voor z.g.a.n. 5x 120mm Zalmanfans?
Dat zijn ze inderdaad, ik heb ze 5 maart ingebouwd, dus ze zijn nét 2 weken "oud"
Wat ik ervoor wil hebben.... hmm, omdat ze zo nog nieuw zijn €47,50 inclusief verzendkosten?
Als je ze echt wilt overnemen doe ik ze pas weg zodra ik mijn nieuwe fans heb uiteraard, maar die bestel ik dan vandaag nog dus dat kan heel snel zijn
Ik dacht meer aan €40,- inc verzending. Maar ik moet het nog met mijn ouders bespreken. Ze zijn wel compleet? Dus met die rubbertjes en weerstandjes? (Is doos nog aanwezig en een kopie van de factuur?)
Verpakkingen heb ik natuurlijk niet meer, die gaan kapot als je de fans eruit haalt.
De rubbertjes en weerstandjes heb ik allemaal nog. Een kopie van de faktuur heb ik wel, maar daarop staat wel mijn hele bestelling van 61 andere onderdelen
€40,- doe ik het niet voor, zijn ze te nieuw voor, de originele verpakking is echt niet zoveel waard.
Ahh, sorry Blackruby, maar ik zie er toch vanaf.
Ik bedenk me dus net wat ik allemaal uit mijn kast moet slopen om goed bij de fans te kunnen met een schroevendraaier
Zo erg vind ik de rode verlichting nou ook weer niet, het is me de moeite niet waard.
Ik verkoop ze dus toch liever niet. Ik hoop dat je er begrip voor hebt
Dat kun je wel zeggen! Vooral toen ik met het allerlaatste schroefje in de L-bracket vast kwam te zitten, deze zat zo muurvast dat ik em doldraaide :S
Mijn broertje heeft de kop er vanaf geboord en toen kon ik weer verder.
Wat een klus om dat blok er tussen te krijgen zeg, die distance blokjes goed positioneren en laten zitten met een druppeltje koelprut...
Maar ik was heel blij met het (errrrrg zware!) eindresultaat
Hij blijft echt lekker koel nu, kan em flink overklokken met temps onder de 60 graden ook
Ahh juist, haha, daar kun je niets mee idd, dat is de intake voor de fan, die ik nu natuurlijk niet meer heb ^^
Maarja, zo storend vind ik het niet en nu kon ik via dat gat de audiokabel niet iets mooier kwijt naar mijn geluidskaart
Het heeft ook wat gekost, heheh. Moet er niet over nadenken anders word ik er ff niet goed van, lol.
Erg kleurrijk inderdaad, maar ben er zeker tevreden mee (al wou ik dat ik de leds in de fans uit kon schakelen om zo het verschil even te kunnen zien ).