Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat heeft er puur mee te maken dat zodra je boven de 100-200GB aan rotzooi komt, het heel erg helpt goeie mappen te maken; Mappen voor muziek, vaak zelfs met artiest; Mappen voor films, soms op genre, maar dat heeft met smaak te maken uiteraard; Mappen voor games. Je snapt het idee . In het begin is het tricky al de bestanden die je op dat moment hebt te hersorteren, zeker als er ook muziek tussen zit die in een bibliotheek zit, maar na eenmaal aanpassen is het allemaal prima te doen .
jah als je zoals mij over de 7TB aan data hebt dan kan je dat toch best wel een beetje sorteren ^^
hoewel ik er ook niet zo'n goede held in ben... mijn muziekcollectie is ook best een puinhoop want dat is niet bij te houden
Greetz B0B0
Zoals bij anime series heb ik al meer dan 350 series en 40 series die nog aan het uitzenden is.
Dus een map met 'completed series' en daarin de mappen van de series, en in die mappen zelfs nog een word document waar een kleine samenvatting met plaatje in staat.
En een map die 'on going series' heet, en dat is hetzelfde als hierboven.
Een map met games.
Een map met mangas.
Een map met muziek met daarin mappen van de albums. (ik sorteer op albums en artiesten)
Etc. etc.