• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

hoeveel gigabyte heb jij aan muziek/films ?

ik zal vanavond eens een screentje posten, en ik wil zeker niet sabam op m'n dak ... :p

Iets van een 176GB aan muziek denk ik, en echt bijna alle genres, enkel r&b/rap/hiphop komt er bijna of zelfs niet in.
en +- 450GB aan films denk ik, of minder, ik verwijder ook redelijk wat, zeker als ik zie dat het cams zijn.
Dan nog een extra's schijf die redelijk vol staat ...

edit: uiteraard koop ik nog muziek@ ratio 1/2 cd's per jaar, maar er staan heel wat albums op de pc waarvan ik zeg, die moet ik gewoon kopen, dat komt er dan wel van, maar niet direct.
 
lol cam versies zijn zowiezo al een NO-GO bij mij :p

Nee ik download erg veel en 9 van de 10 films zijn gewoon blijvers :) dusja heb nu aardig wat volle schijven maar gelukkig heb ik voor in me nieuwe systeem hot swap drive bay's zodat ik gewoon zonder moeite schijven kan wisselen en lekker door kan gaan met downloade :p ( en bij lans gaat het natuurlijk erg hard met het leechen :D )
 
Shoot!
Ik heb gisteren zowat al mn films enzo weggeflikkerd :(

Wat ik nu nog over heb:

96jkg1.png


En dan nog zon 80GB aan muziek & films op me laptop.
 
lol cam versies zijn zowiezo al een NO-GO bij mij :p

Nee ik download erg veel en 9 van de 10 films zijn gewoon blijvers :) dusja heb nu aardig wat volle schijven maar gelukkig heb ik voor in me nieuwe systeem hot swap drive bay's zodat ik gewoon zonder moeite schijven kan wisselen en lekker door kan gaan met downloade :p ( en bij lans gaat het natuurlijk erg hard met het leechen :D )

ja hier ook, ik nu altijd 720P van +-1.4-1.8gb, maar er zitten er nog een paar cams bij van in het begin en als ik wat kopier op een lanparty of van m'n nonkel z'n externe die helemaal niet naar de kwaliteit kijkt, dan kan je zo'n dingen ondervinden.
 
Samen met men beste kameraad hebben we een paar terra steken. Maar moet eens dringend grote kuis houden.
Zelf heb ik al zoveel externe schijven staan dat ik bijgod niet meer weet wat ik heb en waar het staat.
Als ik ertoe kom ga ik eens sneukelen en alles wat ik prolly toch nooit meer ga zien/beluisteren eraf zwieren.

Mijn eigenste trots is men collectie retro games, men collectie van alles wat met DooM te maken heeft en men collectie 3Dfx gerelateerde dingen.

Ook men games collectie (niet zo legaal verkregen exemplaren bedoel ik dan) is ook behoorlijk, hoewel ik ze wss nooit allemaal zal spelen. Maar ik kan het niet laten om leuke titels te downloaden, gewoon puur om te hebben. Vreemd eh ?
Vaak verveel ik me wat en zoek ik er eens een titeltje uit om te installeren en ff te spelen maar dan kom ik tot de conclusie dat het ofwel niet compleet is, ofwel niet wil installeren, etc. Ik zoek me dan de pleuris om alsnog een werkend exemplaartje te bemachtigen om dat dan uiteindelijk ook gewoon te stockeren want intussen heb ik er weer geen zin meer in om te spelen. Vooral oudere games dan die je niet op 1-2-3 vind of waarvan de downloadlink, torrent file of nzb al lang dood is.

Leuke hebbedingetjes die eigenlijk totaal nihil nut nog hebben maar ik maar niet kan weggooien zijn oa DooM³ leaked alpha, Half-Life 2 leaked Alpha, Warcraft III leaked bèta, Quake III T-buffer (3Dfx) versie, enzomeer.
Dat zijn zo zaken waar ik me ofwel te pletter heb achter gezocht, ofwel uren of dagen destijds heb aan gedownload om te kunnen spelen.
 
Uhmm.. anime is iets iets dat je eigenlijk een beetje uit de "realiteit" kan stappen en in een soort van "droomwereld/gedachte" terecht komt.

Bijv. een romance liefde complex anime zal je al gauw verdriet of vreugde als gevoelens meekrijgen, een mecha-robot-action anime zal je algauw je de "goosebumps" laten voelen en enthousiasme meegeven.

Dus het is eigenlijk net hoe je het oppakt. :) Ik vind het trouwens in het begin ook niks aan, ik keek dan wel alleen naar Naruto, maar daar hield het ook op bij mij.. totdat ik toen toch een poging nam om andere anime's te gaan bekijken.. en plots er ging een nieuw wereld voor me open.. :p

*Klinkt overdreven maar goed dit is ongveer mijn beschrijving over anime hoe ik het ervaar. :p


Ben ik nou een Otaku? [ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Otaku"]Otaku - Wikipedia[/ame] :p

ik hou het liever real life!

maar mijn stuff!

size.jpg
 
Gamen hou ik niet van dus heb alleen een paar standaard windhoos spelletjes
op de pc (die ik ook nooit doe).
Films kijk ik gewoon op tv en anders maar niet .
Ik heb mischien 1 of 2 (hooguit 10) nr.'s in mp3 waar haast niet aan te komen
is maar verder draai ik vooral de ultieme geluidsdragers van "zwart goud" .
SACD komt bij vlagen in de schaduw staan , maar CD is gewoon niet goed
genoeg voor serieus audio genieten, zelfs niet op de Orelle DAC180 + CD-10T
die ik staan heb . (nieuwprijs 1991 : 2x 1500 engels pond)

Ik heb meer datasheets op m'n schijf dan muziek , films en/of games ....
M.a.w. een aantal DVD's vol PDF-jes als ik zou back-uppen .

Enneuh ....
Jaren lang naar een ge-DL-de mp3 luisteren doe je alleen als je de artiest niet mag ....
(Die wil ook brood eten).
 
Ik heb meer dan 200 DVD's gekocht en ondertussen 35+ Blu Ray's :) ik draag men steentje bij voor die Brein mensen in Belgie BAF :)
Op men PC heb ik enkel backups staan van de DVD's
Ik koop trouwens al mijn muziek op iTunes dus is ook legaal :|
Ik heb niet te veel illegaal spul :|
Het land zit er al vol van dus .... :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
D Aansluiten asus 3080 TI (hoeveel PCIe 8-pin gebruiken) NVIDIA 1
Ruud Installeren op LGA 1200 hoeveel montagedruk is nodig normaal. Waterkoeling 2
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
C [CLOSED]Hoeveel waard? Gesloten 0
C Hoeveel waard? Electronica 1
stefan787 hoeveel radiators?? Waterkoeling 4
S Vraagje hoeveel gewicht kan een reservoir aan Waterkoeling 2
B Hoeveel radiator oppervlakte nodig voor mijn setup? Waterkoeling 10
vincent Hoeveel inch monitor voor Triple Screen? Hardware & Software 18
H hoeveel fans op een lamptron fc5 4x30w Overige Koeling 4
Wouter [CLOSED] Hoeveel is een GTX 285 nog waard? Gesloten 7
K Advies gevraagd: Welke Pomp en hoeveel Advies Waterkoeling Setup 5
P hoeveel en welke radiators Advies Waterkoeling Setup 3
MonsterEnergy Hoeveel videokaarten maximaal in sli/crossfire Hardware & Software 24
dopestuff Hoeveel stroom bij snoerdikte? Electronica 10
L Hoeveel UV ccfl's? Cases en Modding 14
Deleted_User_Z het hoeveel flow heb jij topic ? Waterkoeling 1
Baloo.be Hoeveel Liter Water gaat er in jouw Setup? Waterkoeling 32
S Hoeveel radiatoroppervlakte voor mijn setup? Waterkoeling 13
MonsterEnergy Case spuiten hoeveel grid? Cases en Modding 21
Wizzard22 Koolance Reservoir/Pump RP-1000BK: Hoeveel fans kan er aangesloten worden? Waterkoeling 2
Vannos Hoeveel facturen heb jij en hoeveel ben je kwijt geweest Algemene Discussies 41
D Hoeveel water / koelvloeistof in een waterkoeling loop/setup ? Waterkoeling 4
F Nieuw in Waterkoeling Hoeveel/welke coolant heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 8
john Gigabyte 3080 turbo HighFlow Webshop 2
P Corrosie in GPU block, Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC Waterkoeling 3
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
S Gigabyte Gaming OC Waterforce Advies Waterkoeling Setup 2
T Waterkoeling voor Gigabyte RTX 3090 Turbo 24G Waterkoeling 9
I Gigabyte 3D Mercury Splitter Valve Waterkoeling 7
K Waterblok voor Gigabyte Aorus 2070 super HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
K [Waterkoeling] ~€1000 euro, i9-9900K, Gigabyte Xtreme Waterforce 5G, 2080Ti Waterfor Advies Waterkoeling Setup 5
D [TKA] Gigabyte GTX 980 G1 + NIEUW EKWB FC Waterblock & Backplate Verkocht 3
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
A Corsair force MP500 120 ssd m2 wordt niet herkend gigabyte mini itx moederbord Problemen & Oplossingen 4
V Waterkoeling NZXT H440 razer edition, msi z170A I5, 6600K, Gigabyte 1080TI Aorus Advies Waterkoeling Setup 18
Sw333t [GEZOCHT] Gigabyte MIB T5140 behuizing Gevonden 1
Freddy Douane molt Gigabyte moederbord (Nieuw Zeeland) Algemene Discussies 6
Tath "New" Bitspower Nickel Plated (Clear) voor de Gigabyte GA-X99-Gaming G1 WIFI HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Tath Bitspower Nickel Plated Full-Covered-Block Black and Clear for Gigabyte GA-X99-Gaming HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Zoekt waterblock voor Gigabyte GTX 780 windforce Waterkoeling 1
C Gigabyte mobo & GEIL memory Hardware & Software 4
F gpu koeling voor gigabyte hd radeon 7950 ver 2:0 Advies Waterkoeling Setup 0
R Blauwe verf voor de Gigabyte Z87X UD4H Cases en Modding 18
Viepert [VERKOCHT] Gigabyte GA-Z77X-UD5H Verkocht 3
J Gigabyte 5770 silent cell gaan waterkoelen om hem dunner te maken Waterkoeling 3
P [VERKOCHT] GigaByte HD5570 OC Verkocht 1
vincent [CANCELLED] Gigabyte G1 killer, I7 960, adata en veel meer Verkocht 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan