• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

hoeveel gigabyte heb jij aan muziek/films ?

Uhmm.. anime is iets iets dat je eigenlijk een beetje uit de "realiteit" kan stappen en in een soort van "droomwereld/gedachte" terecht komt.

Bijv. een romance liefde complex anime zal je al gauw verdriet of vreugde als gevoelens meekrijgen, een mecha-robot-action anime zal je algauw je de "goosebumps" laten voelen en enthousiasme meegeven.

Dus het is eigenlijk net hoe je het oppakt. :) Ik vind het trouwens in het begin ook niks aan, ik keek dan wel alleen naar Naruto, maar daar hield het ook op bij mij.. totdat ik toen toch een poging nam om andere anime's te gaan bekijken.. en plots er ging een nieuw wereld voor me open.. :p

*Klinkt overdreven maar goed dit is ongveer mijn beschrijving over anime hoe ik het ervaar. :p


Ben ik nou een Otaku? [ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Otaku"]Otaku - Wikipedia[/ame] :p
 
ik ben ook begonnen na dat ik wat van die naruto amv's op youtube zag een jaar of 4 terug.
Ik was ook erg sceptisch maar wou het toch maar proberen en was gelijk hooked.
Toen ben ik ook bleach gaan kijken en meer volgde :p
Helaas dat ze bij sommige maar 1 seizoen hebben gemaakt wat wel jammer is omdat het je goed heeft vermaakt :(
 
ik ben ook begonnen na dat ik wat van die naruto amv's op youtube zag een jaar of 4 terug.
Ik was ook erg sceptisch maar wou het toch maar proberen en was gelijk hooked.
Toen ben ik ook bleach gaan kijken en meer volgde :p

Haha zo ben ik ook begonnen (A) Met al die vervelende parts per episode. xD

Helaas dat ze bij sommige maar 1 seizoen hebben gemaakt wat wel jammer is omdat het je goed heeft vermaakt :(

Ya hea!! Zoiets heb ik nou ook heel vaak meegemaakt, vet huilen in een hoekje :snik xD (sarcasme/figuurlijk ofc.) :p Wat ik dan meestal doe is dan gewoon de manga volgen van die anime. Manga klinkt misschien stom, maar is net zo goed als de anime. :) Alleen kan ik wel begrijpen dat sommige mensen toch liever beeld en geluid hebben.
 
Nou we nemen even als voorbeeld de serie Bleach
De manga moet je eigenlijk als het strip verhaal zien waar het meestal mee begint

De anime is dus wat je als tekenfilm serie kan zien maar loopt meestal een stuk achter zodat ze het verhaal lijn van de strip meestal goed kunnen volgen
Zodra de anime tedicht bij de laatste strip afleveringen komen dan lassen ze een stop in het verhaal in en krijg je een ander verhaal tussendoor wat een filler word genoemd(meeste zijn lang niet zo leuk)
Zodra er weer genoeg strip delen geweest zijn dan gaan ze weer verder met de tekenfilm serie.... hoop dat je het beetje snapt :p
 
ik heb nog een 320 gb schijf ergens rond hangen en een 250 die ook bijde vol zitten

157ns08.jpg
 
Overzicht shot
2r7okr7.png


Mii only anime collections. :D
Partitie D :
10mok7d.png


Partitie F : (+ de airende anime's die ik bijhoud)
29x6xag.png


Partitie E:
qnjz4k.png


Partitie J (externe HDD 1TB):
2cmkmdl.png


En dan nog héééél wat anime's op cd gebrand.
 
hah mooi hoor die overvolle HDD,s

btw ik henb een probleem met 1080p films , als ik ze af wil spelen zeg tie dat ik een additional decoder nodig heb , heb pas ac3filter geinstalleerd, Maar dan het geluid van de film vast. ik speel het af via Divx en wmp
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
D Aansluiten asus 3080 TI (hoeveel PCIe 8-pin gebruiken) NVIDIA 1
Ruud Installeren op LGA 1200 hoeveel montagedruk is nodig normaal. Waterkoeling 2
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
C [CLOSED]Hoeveel waard? Gesloten 0
C Hoeveel waard? Electronica 1
stefan787 hoeveel radiators?? Waterkoeling 4
S Vraagje hoeveel gewicht kan een reservoir aan Waterkoeling 2
B Hoeveel radiator oppervlakte nodig voor mijn setup? Waterkoeling 10
vincent Hoeveel inch monitor voor Triple Screen? Hardware & Software 18
H hoeveel fans op een lamptron fc5 4x30w Overige Koeling 4
Wouter [CLOSED] Hoeveel is een GTX 285 nog waard? Gesloten 7
K Advies gevraagd: Welke Pomp en hoeveel Advies Waterkoeling Setup 5
P hoeveel en welke radiators Advies Waterkoeling Setup 3
MonsterEnergy Hoeveel videokaarten maximaal in sli/crossfire Hardware & Software 24
dopestuff Hoeveel stroom bij snoerdikte? Electronica 10
L Hoeveel UV ccfl's? Cases en Modding 14
Deleted_User_Z het hoeveel flow heb jij topic ? Waterkoeling 1
Baloo.be Hoeveel Liter Water gaat er in jouw Setup? Waterkoeling 32
S Hoeveel radiatoroppervlakte voor mijn setup? Waterkoeling 13
MonsterEnergy Case spuiten hoeveel grid? Cases en Modding 21
Wizzard22 Koolance Reservoir/Pump RP-1000BK: Hoeveel fans kan er aangesloten worden? Waterkoeling 2
Vannos Hoeveel facturen heb jij en hoeveel ben je kwijt geweest Algemene Discussies 41
D Hoeveel water / koelvloeistof in een waterkoeling loop/setup ? Waterkoeling 4
F Nieuw in Waterkoeling Hoeveel/welke coolant heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 8
john Gigabyte 3080 turbo HighFlow Webshop 2
P Corrosie in GPU block, Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC Waterkoeling 3
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
S Gigabyte Gaming OC Waterforce Advies Waterkoeling Setup 2
T Waterkoeling voor Gigabyte RTX 3090 Turbo 24G Waterkoeling 9
I Gigabyte 3D Mercury Splitter Valve Waterkoeling 7
K Waterblok voor Gigabyte Aorus 2070 super HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
K [Waterkoeling] ~€1000 euro, i9-9900K, Gigabyte Xtreme Waterforce 5G, 2080Ti Waterfor Advies Waterkoeling Setup 5
D [TKA] Gigabyte GTX 980 G1 + NIEUW EKWB FC Waterblock & Backplate Verkocht 3
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
A Corsair force MP500 120 ssd m2 wordt niet herkend gigabyte mini itx moederbord Problemen & Oplossingen 4
V Waterkoeling NZXT H440 razer edition, msi z170A I5, 6600K, Gigabyte 1080TI Aorus Advies Waterkoeling Setup 18
Sw333t [GEZOCHT] Gigabyte MIB T5140 behuizing Gevonden 1
Freddy Douane molt Gigabyte moederbord (Nieuw Zeeland) Algemene Discussies 6
Tath "New" Bitspower Nickel Plated (Clear) voor de Gigabyte GA-X99-Gaming G1 WIFI HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Tath Bitspower Nickel Plated Full-Covered-Block Black and Clear for Gigabyte GA-X99-Gaming HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Zoekt waterblock voor Gigabyte GTX 780 windforce Waterkoeling 1
C Gigabyte mobo & GEIL memory Hardware & Software 4
F gpu koeling voor gigabyte hd radeon 7950 ver 2:0 Advies Waterkoeling Setup 0
R Blauwe verf voor de Gigabyte Z87X UD4H Cases en Modding 18
Viepert [VERKOCHT] Gigabyte GA-Z77X-UD5H Verkocht 3
J Gigabyte 5770 silent cell gaan waterkoelen om hem dunner te maken Waterkoeling 3
P [VERKOCHT] GigaByte HD5570 OC Verkocht 1
vincent [CANCELLED] Gigabyte G1 killer, I7 960, adata en veel meer Verkocht 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan