• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het HighFlow iPhone 3G/3GS/4 en iPod Touch Topic

Ik heb er inmiddels al heel wat uurtjes op zitten :D

Ben echt superblij met de iPhone!
Wat een verbetering t.o.v. bijvoorbeeld de HTC Touch Pro!
iPhone reageert super snel en werkt echt vlotjes.

Heb nu deze apps erop:
-Lief (snelknop om jouw liefje te bellen :p)
-TapTap Revenge 3 (spelletje, soort van Guitar Hero hehe)
-Cydia
-Installous
-Winterboard
-NASA
-Pathé
-RK_Free (houdt bij hoelang, hoever en welke route je jogged middels GPS!)
-NU
-RTL Gemist
-NOS Journaal
-Worms
-Radio 538
-Q-Music
-iQuarium
-iGuerilla2
-Unit Conversion

:D
 
k ga me Samsung i8910 touch HD binnenkort verkopen en ga zien voor een Nokia N900 met linux op.
Kun je ook met repository's spelen net zoals met de iphone.

iphone heeft geen geheimen meer voor mij,
heb gewerkt voor ifoneguide.nl, nog altijd maar iphone wereld is stil gevallen nu, 1.5jaar a 2jaar trug was het de grootste hype, verzoop k in het werk, nu niks meer.
dus alle aandacht trug op pc's.

Heb je em ge-jailbreaked ?
Met installer.app en Cydia ?

hier heb je ook het spelletje van de film 2012, probeer te overleven lol : 2012 - Official Movie Site
 
Laatst bewerkt:
Ja is gejailbreaked:

Al even mee gespeeld.
Jailbreak was een eitje met de laatste versie van blackrain.
Cydia staat er nu op, als ik tijd heb ga ik maar eens leuke programmaatjes opzoeken en installeren :D

Helaas heb ik de nieuwe baseband 05-11-07, waar nog geen unlock voor is :(

:D


Heb nu een probleempje met iTunes, die kan mijn beltonen en afbeeldingen niet synchroniseren.
Ben even de foutmelding vergeten, het was zoiets dat die geen map kon vinden ofzo :S

Enig idee waardoor dat komt?
 
Nederlandse tiener kaapt iPhones via ssh


Een 17-jarige Hilversumse hacker heeft via ssh tientallen gejailbreakte iPhones gekraakt. De telefoon raakte hierdoor onbruikbaar. Aanvankelijk wilde de hacker geld vragen om de iPhone vrij te geven, maar daar heeft de tiener van afgezien.

De Hilversummer is de telefoons binnengedrongen via ssh. De tiener heeft hierbij handig gebruikgemaakt van het standaard rootwachtwoord dat op iPhones aanwezig is. Bij gejailbreakte toestellen is het hierdoor mogelijk om via het ip-adres van de telefoon toegang te krijgen tot het systeem.

De hacker heeft voor zijn actie geprobeerd om via bekende ip-ranges van T-Mobile de iPhones op te sporen. De 17-jarige hacker, die niet wil dat zijn naam bekend wordt en opereerde onder de naam PureInfinity92, zegt met zijn actie een waarschuwing te hebben willen afgeven. "Als ik toegang kan krijgen, kunnen anderen dat ook." De hacker kon bij alle bestanden, mails, contactpersonen en andere privé-gegevens van iPhone-bezitters. Hij heeft daar naar eigen zeggen niets mee gedaan. "Ik heb alleen die melding geplaatst op iPhones die ik overgenomen heb."

Hoewel de hacker zegt iPhone-bezitters te willen waarschuwen, kregen slachtoffers van de aanval de melding dat ze een website moesten bezoeken voor meer informatie. Op die website werd gemeld dat de toegang tot de iPhone na een Paypal-betaling weer vrij gegeven zou worden. PureInfinity92 heeft inmiddels laten weten dat betaling niet nodig is. Via door de hacker vrijgegeven instructies kan de hack ongedaan worden gemaakt.


Je kan heel eenvoudig het "standaard" root ww veranderen voor als je een gejailbreaked Iphone hebt.

Op windows download putty. Open putty vul het ip adres van je telefoon in. De username is 'root', wachtwoord is 'alpine'.

Doe nu dit:
iphone[naam]:root# passwd root
Current Password: alpine
New Password: [maak er iets leuks van]
Confirm New Password: [Idem he]
 
Ik kan geen verbinding maken met Putty "Netwerk error, connection refused".
(via WIFI)

Moet ik het via kabel doen of iets dergelijks?


--- update ---
Ik heb nog geen SSH op mijn iPhone, vandaar dat ik niet kon verbinden :p

Hier een mooi artikel van iPhoneclub:

Eerder vandaag ontvingen wij berichten van een aantal gebruikers dat zij het slachtoffer waren van het kapen van hun iPhone. Het blijkt te gaan om iPhones waarop SSH geïnstalleerd staat zonder dat het standaard wachtwoord is gewijzigd. Zou deze beschrijving ook op jou van toepassing kunnen zijn? Dan is het uitermate belangrijk dat je de informatie in dit artikel goed doorneemt.

Het netwerk protocol SSH (Secure Shell) is ervoor bedoeld om op een veilige manier een netwerkverbinding tussen twee apparaten tot stand te brengen. Veel iPhone gebruikers maken van de gratis implementatie OpenSSH gebruik voor toegang tot het bestandssysteem van hun iPhone. Daarnaast zijn er een aantal programma’s die OpenSSH automatisch installeren. Sommige gebruikers vergeten daarbij echter om het standaard wachtwoord alpine te wijzigen, waardoor het opeens voor een veel groter publiek mogelijk is om met behulp van SSH op de iPhone in te loggen. Tot slot zet SBSettings na het herstarten automatisch alle ingestelde toggles aan, waar SSH zich ook onder kan bevinden. Aangezien de iPhones bij T-Mobile binnen een beperkte IP-range worden ingedeeld is het daardoor een koud kunstje om op kwetsbare iPhones in te loggen. In het verleden hebben we daarom ook op het risico van SSH gewezen.
Hieronder zullen we stap voor stap aangeven hoe je ervoor kunt zorgen dat je niet kwetsbaar bent voor een dergelijke aanval. Controleer eerst in Cydia of je inderdaad OpenSSH of een variant daarop geïnstalleerd hebt op je iPhone. Ben je één van de circa zeventig slachtoffers van het misbruik van vandaag, voer dan de volgende instructies uit om de gemaakte wijzigingen te verwijderen. Heb je wel OpenSSH, maar heeft daar (nog) niemand misbruik van gemaakt, lees dan onder deze instructies bij stap 3 verder.
1. Log via SSH (bijvoorbeeld met PuTTY) in op je iPhone
(met gebruikersnaam root en het standaard wachtwoord alpine)
Je kunt ook gebruik maken van MobileTerminal direct op je iPhone.



2. Voer de volgende commando’s uit gevolg door enter:
  • chown mobile /private/var/mobile/Library/LockBackground.jpg
  • chmod 666 /private/var/mobile/Library/LockBackground.jpg
  • mv /private/var/mobile/Documents/LockBackground.backup.jpg /private/var/mobile/Library/LockBackground.jpg
  • rm /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.syslog.plist
Wil je gebruik (blijven) maken van OpenSSH, dan is het uitermate belangrijk dat je het wachtwoord van de gebruikers root en mobile wijzigt. Dit kun je als volgt doen:
3. Log via SSH (bijvoorbeeld met PuTTY) in op je iPhone
(met gebruikersnaam root en het standaard wachtwoord alpine)
Je kunt ook gebruik maken van MobileTerminal direct op je iPhone.



4. Voer de volgende commando's uit gevolgd door enter:
  • Alleen bij gebruik MobileTerminal: su root
  • passwd
  • alpine
  • eennieuwwachtwoord
  • eennieuwwachtwoord
  • 5. Vervolgens herhaal je stap 3 en 4 voor de gebruiker mobile met hetzelfde wachtwoord.
In de berichtgeving op sommige andere websites wordt de term hacker gebruikt voor de omschrijving van de dader. Aangezien er ingelogd wordt met een standaard wachtwoord en er dus niets wordt gehackt, lijkt gebruik van deze term ons hier niet op zijn plaats. Wel is er sprake van strafbare handelingen; computervredebreuk en eventueel afpersing of afdreiging.
De dader heeft in communicatie met ons aangegeven spijt te hebben van zijn actie en zeer geschrokken te zijn van de reacties. De link naar zijn Paypal-account is inmiddels verdwenen en vervangen door instructies om de gemaakte modificaties ongedaan te maken. Daarnaast heeft de dader aan iPhoneclub.nl beloofd dat hij de 'donaties' die gedaan zijn via Paypal terug te storten, zodra hij weer toegang heeft tot zijn account (die momenteel under review is). Tot slot heeft hij geholpen om de instructies die hierboven bij stap 1 en 2 vermeld staan samen te stellen. Met behulp van deze instructies zal ook de achtergrond weer in de originele toestand worden hersteld.
Ter afsluiting van dit artikel willen wij erop wijzen dat het niet de bedoeling is dat er in de reacties persoonlijke informatie van de dader wordt geplaatst; we zijn iPhoneclub.nl en niet Geenstijl.nl. Ook willen we erop wijzen dat (Open)SSH niet standaard wordt geïnstalleerd tijdens het jailbreaken en dat er dus ook geen causaal verband tussen jailbreaken en de in dit artikel genoemde risico's bestaat. Voor meer hulp kun je terecht op het forum.
 
Laatst bewerkt:
Waar kan je dat dan voor gebruiken?
Ik had zoiezo geen SSH omdat ik niet weet waarvoor het dient :p


En ik zie mijn iPhone niet meer zoveel, omdat mijn vriendin verslaafd is geraakt aan Tap Tap revenge 2 -_-

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=UsnJbIgl_qc]YouTube - Tap Tap Revenge 2 for the iPhone and iPod Touch[/ame]
 
Mocht je een iPod touch willen YH, dan raad ik je aan om voor de v3 te gaan.
8GB is zo vol (en er gaat nog ongeveer 1GB eraf voor de OS).

Of je zou een telefoonabonnement kunnen afsluiten en dan de iPhone nemen.
Daar ben je nu wel oud genoeg voor ;)

Ik heb bijvoorbeeld dit gedaan:
T-Mobile Relax 150 - 2 jaar. Hiervoor betaal ik 19,50 per maand (150 belminuten, dus geen "geen beltegoed" meer).
En met 129 euro bij betalen, had ik de iPhone 3GS Wit met 16GB.
 
ik zou zoiezo voor een iphone gaan! ik bedoel dat je kan je nog bellen ook ^^ maar uiteraard betaal je via je "abo" gewoon de hoofdprijs voor je telefoon.. zie het als gespreide betaling ^^
 
ik kan je zeggen dat de iphone 3Gs 32gb tot op heden de leukste gadget is die ik gehad heb :) en waar je vooral op moet letten is je belgedrag wat je nu hebt
ik heb zelf een i500 T-mobile abbo genomen met onbeperkt internet , 500 belminuten en 500 sms , ik bel zowiezo veel en ik sms'te veel en daarom was t gunstig , maar door de ebuddy app heb ik daar nog maar weinig aan omdat dat gratis is en echt super werkt

zodra je wifi ook aan laat en je logt in op netwerken waar je regelmatig komt onthoud hij dat en schakelt hij automatisch over op je eigen wifi netwerk , waardoor hij echt supersnel is ik heb nu thuis een 60mb fiberpower verbinding en als ik met mn iphone inlog op mn thuisnetwerk en de speedtest.net app check zit ik met 20mb op mn telefoon wat natuurlijk geweldig is :)
 
Laatst bewerkt:
Impulsief :p

Je kan nog altijd inpakken en geld terug krijgen bij de Mediamarkt (links van de roltrap, service center).
Doen ze niet moeilijk over.

Ik weet dat het nu erg verleidelijk is om niet te gaan ruilen en nu direct ermee te gaan spelen.
Maar als je verstandig bent, kan je beter inruilen/geld terug.
Voorkom je spijt achteraf, als je straks te weinig GB's hebt, op weg bent en OF je iPod OF je telefoon vergeten bent.
Of dat je een broekzak te weinig hebt voor telefoon of iPod.
Dat heb je niet als je de iPhone hebt :p
 
Ik denk dat een Iphone niet nodig is. (ik heb immers al een mobiel die het goed doet:)), ben al blij dat ik een Iphone mag halen. :)

Maar ik denk dat ik misschien wel beter voor een Ipod Touch 32 gb kan gaan. :)

Maar of het prijs wel goed overkomt bij mijn ouders weet ik zo net even niet.
 
Heb je al overwogen om een abonnement te nemen?
Dan hoef je ook niet in een keer zoveel geld uit te geven en is de iPhone ook betaalbaar.

Dan kan je jouw huidige mobiel aan een van je broertjes geven, want volgens mij komen jullie nu 1 mobiel tekort toch?
 
Ja dat wel, maar ik vind totale prijs teveel voor een mobiel, en ik bel niet zoveel en bijna niemand belt mij :p
Dus ik zal er ook niet veel gebruik van maken, alleen om muziek te kunnen luisteren, dus kan ik beter een Ipod Touch halen, dat is eigenlijk meer de reden. :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic Lan Party 470
W Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic Gadgets 41
W hulp gezocht bij het maken van een Highflow lan Lan Party 22
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 9" topic Lan Party 547
Sw333t Het verbaasd me keer op keer hoe snel Highflow levert HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 8" Topic Lan Party 898
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan