• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het HighFlow iPhone 3G/3GS/4 en iPod Touch Topic

ElementCASE

Via deze link kan je een preorder plaatsen.
Ik heb me 2 weken terug voor de zwart met rode versie op de lijst laten zetten maar gister ook nog een keer voor de compleet zwarte.

Als je je aanmeld op de site voor een preorder dan krijg je zodra je aan de beurt bent een mail om te betalen(paypal dachtik) en de rest van de verschepings gegevens etc.

Helaas heb ik nog niks gehoord gezien de zwart met rode versie nog niet officieel uitgebracht is maar de compleet zwarte en de zwart met roze dachtik al wel, vandaar dat ik me ook nog eens extra voor de compleet zwarte heb aangemeld (neem ze toch allebij :) kan je altijd nog doorverkopen voor leuk prijsje ;) )

Heb je deze case al binnen?
En iemand nog een suggestie voor een goede (dunne) case?
Ben sinds vrijdag ook bezitter van een iPhone 4 :)



ik kwam net tegen dat je je simkaart aan moet passen voor de iphone4 naar microsim :S

500x_mcsim.jpg


dus voor de mensen die dat zelf moeten doen ;)

hier kan je de template downen

YouTube - How to make MicroSIM - TEMPLATE INCLUDED!

of je besteld:

micro-sim-cutter-2.jpg

Dit heb ik vrijdag ook moeten doen, was een eitje :)
Gewoon met een goede schaar op maat knippen (uit losse hand, beetje gekeken naar formaat van het schuifklepje en daarvoor op maat geknipt).
Werkt perfect :D
 
Heb je deze case al binnen?
En iemand nog een suggestie voor een goede (dunne) case?
Ben sinds vrijdag ook bezitter van een iPhone 4 :)





Dit heb ik vrijdag ook moeten doen, was een eitje :)
Gewoon met een goede schaar op maat knippen (uit losse hand, beetje gekeken naar formaat van het schuifklepje en daarvoor op maat geknipt).
Werkt perfect :D

Ik heb 'm, wat een kut case is dat zeg >.>
 
Nou, met die case heb je helemaal geen verbinding meer, omdat de case van alumium is (of whatever xD) en dus alletwee de antenne's verbind. Vandaar dat ik nu m'n bumper gebruik. Maar qua stijl en kwaliteit is die wel nice. Wel heel jammer dat ze geen rekening hebben gehouden met het antenne probleem.
 
Ik heb nu na een half jaar zo'n element vapor case te hebben gepreorderd nog helemaal niks van hen gehoord.
Ik heb de hoop opgegeven bij hen nadat ik na een maand terug een mail heb gestuurd nog steeds niks terug heb gekregen ( had er 2 gepreorderd) :)
 
De batterij van mijn iPhone 4 gaat echt SUPER snel leeg :S
10 minuten internetten en er gaat 10% tot 20% van batterij af, WTF?!

Wat ook raar is, de tijd bij "gebruik" en bij "stand-by" is exact hetzelfde, dat klopt ook niet volgens mij...

Had gisterenavond nog een heletijd naar gegoogled, blijkt dat meerdere mensen hier last van hebben, voornamelijk bij mensen die een backup van een iPhone 3GS overgezet hebben naar de iPhone 4.
Dat heb ik dus ook gedaan.

Enige oplossing is dan een "restore" doen, dan ben je dus alles weer kwijt en kan je alles opnieuw instellen -_-
Daar heb ik geen zin in.

Een andere eventuele oplossing die ik gevonden had, is de mail account verwijderen, rebooten en mail account opnieuw instellen.
Dat heb ik gisteren gedaan.
Daarna telefoon hele nacht en ochtend in lader gedaan.
Om 10:00 heb ik die van de lader gehaald, batterij percentage: 100%
Tis nu 12:00 uur, heb eventjes gebeld en Nu.nl gecheckt, percentage is nu 99%.

Ben benieuwd of mijn batterij probleem zo is opgelost... :praygod
 
De batterij van mijn iPhone 4 gaat echt SUPER snel leeg :S
10 minuten internetten en er gaat 10% tot 20% van batterij af, WTF?!

Wat ook raar is, de tijd bij "gebruik" en bij "stand-by" is exact hetzelfde, dat klopt ook niet volgens mij...

Had gisterenavond nog een heletijd naar gegoogled, blijkt dat meerdere mensen hier last van hebben, voornamelijk bij mensen die een backup van een iPhone 3GS overgezet hebben naar de iPhone 4.
Dat heb ik dus ook gedaan.

Enige oplossing is dan een "restore" doen, dan ben je dus alles weer kwijt en kan je alles opnieuw instellen -_-
Daar heb ik geen zin in.

Een andere eventuele oplossing die ik gevonden had, is de mail account verwijderen, rebooten en mail account opnieuw instellen.
Dat heb ik gisteren gedaan.
Daarna telefoon hele nacht en ochtend in lader gedaan.
Om 10:00 heb ik die van de lader gehaald, batterij percentage: 100%
Tis nu 12:00 uur, heb eventjes gebeld en Nu.nl gecheckt, percentage is nu 99%.

Ben benieuwd of mijn batterij probleem zo is opgelost... :praygod

Dat is appart ik doe makkelijk 2 dagen op 1 lading... en ik heb er 3 mail accounts in waarvan 1 Exchange account die direct de email pushd dus wel appart, ligt dit dan niet aan de serie van de iPhone 4 ? zelf heb ik een simlock vrij toestel van Vodafone dus geen software unlock wat ook weer stroom kost.
 
Waarschijnlijk komt het hier door:

Freddy zei:
Had gisterenavond nog een heletijd naar gegoogled, blijkt dat meerdere mensen hier last van hebben, voornamelijk bij mensen die een backup van een iPhone 3GS overgezet hebben naar de iPhone 4.
Dat heb ik dus ook gedaan.
 
Het gebruik en Stand-by info geeft nu gelukkig correct aan (na verwijderen mail account, reboot en opnieuw instellen):
Gebruik: 1,5 uur
Stand-by: 14 uur

We zijn nu ruim 14 uur verder en mijn batterij percentage staat nu op 81%.

Volgens mij is dit nu wel acceptabel toch?

In ieder geval een stuk beter dan de dagen hiervoor.
 
Het gebruik en Stand-by info geeft nu gelukkig correct aan (na verwijderen mail account, reboot en opnieuw instellen):
Gebruik: 1,5 uur
Stand-by: 14 uur

We zijn nu ruim 14 uur verder en mijn batterij percentage staat nu op 81%.

Volgens mij is dit nu wel acceptabel toch?

In ieder geval een stuk beter dan de dagen hiervoor.

Dat is acceptabel de mijne na gister 07:00 is nu 79%
 
We zijn nu 24 uur verder zonder opladen en de percentage staat nu bij mij op 67%.
Ik heb gisterennacht nog 10 minuten Youtube zitten kijken en nog 10 minuten nieuws zitten lezen op nu.nl.

Volgens mij is mijn batterij probleem zo wel gefixed :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic Lan Party 470
W Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic Gadgets 41
W hulp gezocht bij het maken van een Highflow lan Lan Party 22
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 9" topic Lan Party 547
Sw333t Het verbaasd me keer op keer hoe snel Highflow levert HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 8" Topic Lan Party 898
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan