MrGiorgio De Planner 7 december 2022 #161 Nog wat nieuws? Wie gaan er tot nu toe? Reinoud heeft aangegeven dat hij uiteindelijk helaas niet kan. Iemand die uiteindelijk wel mee wil?
Nog wat nieuws? Wie gaan er tot nu toe? Reinoud heeft aangegeven dat hij uiteindelijk helaas niet kan. Iemand die uiteindelijk wel mee wil?
Freddy Administrator Forumleiding 8 december 2022 #163 Collega's en ik moeten deze keer ook overslaan, allemaal te druk
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 9 december 2022 #165 Dan ga ik hier thuis wel een bak koffie doen.
V vincent Gouden member 9 december 2022 #166 anders een meeting samen organiseren? lekker gezellig ff wat eten en drinken. iets af huren ?
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 11 december 2022 #167 vincent zei: anders een meeting samen organiseren? lekker gezellig ff wat eten en drinken. iets af huren ? Klik om te vergroten... Prima plan.
vincent zei: anders een meeting samen organiseren? lekker gezellig ff wat eten en drinken. iets af huren ? Klik om te vergroten... Prima plan.
XenoMorpH Well-known member 15 december 2022 #168 Jammer! Ik ben nog steeds van plan om met mijn clubje mensen te gaan.
ForresT Member 11 januari 2023 #169 Plasma en ik zelf willen wel mee, moet alleen even oppas regelen.
ForresT Member 13 januari 2023 #170 ForresT zei: Plasma en ik zelf willen wel mee, moet alleen even oppas regelen. Klik om te vergroten... Oppas geregeld, Sepp en ik gaan mee. Allebei graag 1,5 plek
ForresT zei: Plasma en ik zelf willen wel mee, moet alleen even oppas regelen. Klik om te vergroten... Oppas geregeld, Sepp en ik gaan mee. Allebei graag 1,5 plek
XenoMorpH Well-known member 13 januari 2023 #171 Probleem is alleen dat de organisatie zelf nog niet eens weet of het wel of niet door gaat.
MrGiorgio De Planner 20 februari 2023 #172 Volgens mij is het nu verplaatst naar september. The-Party | Het gezelligste lan event van de Benelux the-party.nl
Volgens mij is het nu verplaatst naar september. The-Party | Het gezelligste lan event van de Benelux the-party.nl
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 20 februari 2023 #173 Kunnen ze er beter niet gewoon de stekker uit trekken?
MrGiorgio De Planner 20 februari 2023 #174 Ik hoop niet dat sommige mensen al een hotel hadden geboekt...
MrGiorgio De Planner 24 februari 2023 #175 En ik zag toevallig dat het weer verplaatst is naar 25-26-27 augustus. Wie gaan er eigenlijk nog?
XenoMorpH Well-known member 2 maart 2023 #176 Wij niet meer zoals het er nu uit ziet. Is vlak na/in de vakantie periode. Is niet echt handig gekozen. Wij gaan naar de The Reality lan in Groningen. 5-6-7 mei, dat komt allemaal wat beter uit.
Wij niet meer zoals het er nu uit ziet. Is vlak na/in de vakantie periode. Is niet echt handig gekozen. Wij gaan naar de The Reality lan in Groningen. 5-6-7 mei, dat komt allemaal wat beter uit.
Slader prof klikker 17 maart 2023 #177 MrGiorgio zei: En ik zag toevallig dat het weer verplaatst is naar 25-26-27 augustus. Wie gaan er eigenlijk nog? Klik om te vergroten... Ik ben nog altijd van plan om weer met highflow shirt te gaan zitten
MrGiorgio zei: En ik zag toevallig dat het weer verplaatst is naar 25-26-27 augustus. Wie gaan er eigenlijk nog? Klik om te vergroten... Ik ben nog altijd van plan om weer met highflow shirt te gaan zitten
Slader prof klikker 27 juli 2023 #178 Misschien dat ik iets heb gemist, maar bestellen we ergens centraal tickets om bij elkaar te zitten of is het ieder voor zich ?
Misschien dat ik iets heb gemist, maar bestellen we ergens centraal tickets om bij elkaar te zitten of is het ieder voor zich ?
MrGiorgio De Planner 27 juli 2023 #179 Misschien dat @Freddy nog het overzicht heeft wie er nog gaan.
Freddy Administrator Forumleiding 27 juli 2023 #180 Volgens mij gaat het weer niet meer door, als ik het me goed herinner was er laatst een nieuwsbrief daarover.
Volgens mij gaat het weer niet meer door, als ik het me goed herinner was er laatst een nieuwsbrief daarover.