Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit jaar was er een aardige uitdaging in de plaatsindeling.
Niet alleen is de groep kleiner, maar de groepjes combineerden ook lastiger in een rij van 10.
Met 2 groepen van 8 plekken en geen enkel groepje van 2 plekken heb je maar een beperkt aantal mogelijkheden
Uiteindelijk heb ik daarom gekozen om die 2 grote groepen beide rond de switch te plaatsen, waarna de rest eigenlijk ook vanzelfsprekend werd.
Zoals je kunt zien zitten vincent 1, sparky en Xeno 5 het verste van de switch. Als ik het goed heb, heb je dan ongeveer 15 meter kabel nodig.
Er zitten voor zover ik weet weinig nieuwe gezichten bij, dus ik hoef niet uit te leggen dat zaterdag rond 17:00 uur de groepsfoto is.
De liefhebbers weten ook dat we zaterdagavond weer moeite zullen moeten doen om met een zo groot mogelijke groep tegelijkertijd spareribs te gaan eten.
Zijn er dit jaar ook weer mensen die hun oude hardware van de hand willen doen? Of mensen die ergens naar op zoek zijn?
Zelf ben ik wel erg benieuwd naar de computers van (in willekeurige volgorde) [MENTION=585]Demolisher[/MENTION], [MENTION=1280]mixedup[/MENTION] en [MENTION=1]Freddy[/MENTION].
Doen er ook mensen mee aan een compo? Laat dat dan even weten op het forum, want dan kunnen we je misschien aanmoedigen en weten we ook waar je uithangt als bv de groepsfoto genomen wordt.