Goed geregeld Jan! Iedereen veel plezier komend weekend :112:
Forseti Lucht exploitant 26 maart 2013 #42 Wilco de Jong zei: Forseti zal ik zorgen dat ik met gio er rond half ben dan mss wat hulp ? Klik om te vergroten... Dat zal ik zeer waarderen, dank je wel.
Wilco de Jong zei: Forseti zal ik zorgen dat ik met gio er rond half ben dan mss wat hulp ? Klik om te vergroten... Dat zal ik zeer waarderen, dank je wel.
M MrMdemiC Waiting for a Lan 26 maart 2013 #43 Als ik niet mee mag opbouwen jan dan ben ik er denk al om 3 uur voor het gebouw IK WIL NUMMER 1 ZIJN
arwin74 Active member 26 maart 2013 #44 mmmmm Joren zou meerijden naar tp11, hoor en zie hem nergens meer Arwin
Forseti Lucht exploitant 27 maart 2013 #46 Joren heeft naar mijn weten niet aangegeven mee te willen. Hij heeft dan ook geen kaartje via mij gekocht. Ook zie ik geen vermelding op de plattegrond. Ik zou er dus vanuit gaan dat hij niet met je mee rijd. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Joren heeft naar mijn weten niet aangegeven mee te willen. Hij heeft dan ook geen kaartje via mij gekocht. Ook zie ik geen vermelding op de plattegrond. Ik zou er dus vanuit gaan dat hij niet met je mee rijd. Sent from my iPad using Tapatalk HD