Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De aanhanger doet mijn achternaam eer aan als die licht beladen is, dus niet echt ideaal om computers mee te nemen Achterbanken kunnen wel opgeklapt worden dus. We kunnen wel 3 pc's meekrijgen en bagage voor 2 man maar meer word wel lastig.
Ik kom waarschijnlijk ook.
Koop iig al wel een kaartje maar ivm me werk weet ik nog niet of ik wel kan komen.
Mocht ik niet komen dan hebben Wouter en Xelation iig veel ruimte
De volgende lijst heeft zich ingeschreven en het nummer al doorgegeven:
Arwin74
Basje
BlackWhizz
brinkdinges
Daantjuhh14
Dark-NighT
Forseti
Freddy
Maxiumraver
nino-33
Oli4v
pLaSmA
soap
stn
MrGiorgio
Sanders
Wouter
Xelation
De volgende mensen zijn het nog aan het regelen:
Demolisher (+1)
Exlaxl
Gabi
K.3nny Iris
Killerbee
Korbin
Fedmas
FuwaFuwa
JouLiang
Highspeed
Mdemic
Kenneh
En van de volgende groep is het onbekend of ze ook mee gaan:
Brazen
Mar5vii
Odin
Sammy
soppy
Viepert
Vincent
Xtrafresh
Inmiddels heb ik op de site aan de organisatie gevraagd wat de deadline is voor opgave van groepen.
Ik kom waarschijnlijk ook.
Koop iig al wel een kaartje maar ivm me werk weet ik nog niet of ik wel kan komen.
Mocht ik niet komen dan hebben Wouter en Xelation iig veel ruimte
Daar heb je gelijk in!
Maar ik zit toch liever een week voor me werk in Amerika of een ander zonnig warm oord dan een weekend in een zaal met 500 "nerds"
Korbin betaalt
Mdemic betaalt
Exlaxl betaalt
Gabi nog niet betaalt inverband met relatie problemen
FREDD KOMT NIET! hij heeft familie dag
5? die zijn we nog aan het binnen halen verw8 dat deze ook meegaat naar TP9 dus moeten we 1 AK mixer ofzo regelen voor TP9 IMPULSE!!!!!!!!!!!!!!!!???????????? <3???? *HINT*
MdemiC = Teammanger, graag wil ik de stoelen reserveren als het mogelijk is voor Mij en 5 andere stoelen voor MdemiC en 4 overige spelers. meer updates komen
Daar heb je gelijk in!
Maar ik zit toch liever een week voor me werk in Amerika of een ander zonnig warm oord dan een weekend in een zaal met 500 "nerds"
MrGioGio, Streep Exlaxl van de nummer lijst, Hij heeft gisteravond tijdens een match iedereen uitgescholden, dus ik heb hem er sneller uitgegooid dan dat hij erin kwam
Daar heb je gelijk in!