Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zal ik eff doen, want voordat ik ga zeuren bij me ouders, moet ik wel weten of ik nog naast iemand kan zitten en niet ergens aan een andere tafel zit want dan ga ik niet...
ik hoop dat ik mag, ik ga het morgen vragen want me ouders zijn alle bij werken nu,en komen pas laat thuis en als ik dan ga zeike of ik iets mag, mag het nooit (uit ervaring:053 maar als het mag dan zit ik naast jou, denk dat het wel gezellig word:098:
alleen ik heb 1 probleem,
ik heb nog maar nog 50 euro dus genoeg voor entree en 1 tray energie... maar ik heb geen enkele pc-game. en dat komt simpel weg omdat ik eerst alleen maar games voor me xbox 360 kocht, waar ik dus wel veel spellen voor heb,,, maar hoe kom ik nou snel aan een paar spelle? (mw1,mw1, FEAR, Fal out?) ??? iemand nog tips?
Downloaden.
Competities zal je dan niet aan mee kunnen doen helaas.
Maar bijvoorbeeld Borderlands, en Operation Flashpoint II Dragon Rising kan je ook mee lannen met de illigale versie.
Ik kan je beide doorsturen op the party als je wilt
als ik kom doe dan dan, maar ik denk dat ik maar beetje probeer te lenen kwa geld en dan eff nieuwe halen, mw1 kost niet zoveel volgens mij?? (iemand toevallig nog mw1 of mw2 te koop:$?) en mw2 misschien ook eff kopen.. als me ouders dat willen lenen
No worries, zolang DC++ er is zit je goed. ,, Ik heb namelijk de games op men hdd staan die we ook @lan gaan spelen, behalve C&C tiberium wars en de expansion Kane's wrath, want die heb ik gekocht en gekregen.
okweej, als ik mee mag van me ouders wat ik morgen zal weten, zou ik dat heel fijn vinden, maar ik hoor sommige over een bureaustoel, is dat echt nodig. zijn die stoelen daar echt zo k*t of zitten ze voor geen meter?
okweej, dat zou ik ook doen als ik ga, maar het is dus geen probleem als ik ga, dat jij mij thuis ophaal (Zwijndrecht) ? en past het wel in je auto allemaal:schaam:schaam
ik was helemaal vergeten dat ik vrijdag en maandag vrij had