Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het grote "Highflow meeting op The Party 8" Topic

Denk dat er maar een schoonmaakploeg in de buurt van onze tafel moet blijven om de vloer af en toe een beetje droog te dweilen. :p


drooling-8.gif
drooling.gif
drooling-1.gif
drooling-2.gif
drooling.gif
drooling-8.gif
drooling.gif
drooling-7.gif
drooling-1.gif
drooling-2.gif
drooling.gif
drooling-8.gif
drooling.gif
drooling-1.gif
drooling-2.gif
drooling.gif
drooling-8.gif
drooling.gif
drooling-7.gif
drooling-1.gif
drooling-2.gif
drooling.gif
drooling-8.gif
drooling.gif
drooling-7.gif
drooling-1.gif
drooling-2.gif
drooling.gif
drooling-8.gif
drooling.gif
drooling-1.gif
drooling-2.gif
drooling.gif
drooling-7.gif
 
Laatst bewerkt:
vergeet dan wel je handdoek niet
Als je dit bedoelt, dike ++! :icon_super:
The Hitch Hiker's Guide to the Galaxy has a few things to say on the subject of towels...
"A towel, it says, is about the most massively useful thing an interstellar hitchhiker can have. Partly it has great practical value - you can wrap it around you for warmth as you bound across the cold moons of Jaglan Beta; you can lie on it on the brilliant marble-sanded beaches of Santraginus V, inhaling the heady sea vapours; you can sleep under it beneath the stars which shine so redly on the desert world of Kakrafoon; use it to sail a mini raft down the slow heavy river Moth; wet it for use in hand-to- hand-combat; wrap it round your head to ward off noxious fumes or to avoid the gaze of the Ravenous Bugblatter Beast of Traal (a mindboggingly stupid animal, it assumes that if you can't see it, it can't see you - daft as a bush, but very ravenous); you can wave your towel in emergencies as a distress signal, and of course dry yourself off with it if it still seems to be clean enough.
More importantly, a towel has immense psychological value. For some reason, if a strag (strag: non-hitch hiker) discovers that a hitch hiker has his towel with him, he will automatically assume that he is also in possession of a toothbrush, face flannel, soap, tin of biscuits, flask, compass, map, ball of string, gnat spray, wet weather gear, space suit etc., etc. Furthermore, the strag will then happily lend the hitch hiker any of these or a dozen other items that the hitch hiker might accidentally have "lost". What the strag will think is that any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with."

Ow, en ik ben ook 27, en ik heb de gewoonte om op LANs minstens één avond wakker te blijven. Ook heb ik inmiddels al 8 mensen van een leuke 24/7 klok voorzien, dus mensen die uitleg/etc willen zijn meer dan welkom. Wel is dat allemaal Intel, van AMD weet ik niet veel af.

Meetsal op LANs gebeuren er 3 dingen: Zuipen/ouwehoeren, tweaken aan eigen en elkaars PC, en leechen. Ohja, af en toe wordt er ook nog gegamed :D
Ik ben trouwens wel van plan mee te doen aan de compos, maar ik maak me geen ilusies dat ik ook een graai in de prijzenpot zou kunnen doen. Het is gewoon fun :D
 
Inderdaad, ik kom ook niet echt voor de games:p

Lekker kloten met elkaar en lekker knutselen aan pc's enzo.

zijn er nou mensen die hun xbox360 ook meenemen?
En ik neem wss ook een netbook mee om te downloaden.. of mag ik geen 3 lan aansluitingen? :shock:
 
Zie je die legertenten op de foto's?
Het schijnt (heb ik ergens gelezen op een forum) dat ze daar tijdens een vorige editie gemodde bakken hadden staan en dat mensen daar doorheen konden lopen om te kijken.
Ik weet niet of wij daar in april zitten. :dunno
 
96.jpg

MAM!?!?!

Blegh die zijn echt te oud om er zó bij te lopen hoor...

Anyway, thx voor de ándere fotos. Als ik het goed zie hebben ze mega-gare plastic kuipstoeltjes, even zelf wat relaxeds (relaxets? relaxedetes? rieleksts?) regelen dus. Verder heb je zo te zien zo'n standaard gele klaptafel met twee man. Die dingen zijn best groot, ik denk dat we wel kunnen rekenen op 1m20 pp. :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic Lan Party 470
W Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic Gadgets 41
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 9" topic Lan Party 547
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
Forseti Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic Lan Party 47
V Het grote SIM Racing Topic, setups, games, alles! Gaming 55
Freddy Het grote Apple iPhone 5 Topic Gadgets 20
E het grote NAS vergelijkings topic Hardware & Software 47
Freddy Het grote Motor topic :) Algemene Discussies 765
J Het grote anti SPAM topic Algemene Discussies 41
M TP10: Het grote "Plekken spel" Lan Party 0
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op The Party 10" topic Lan Party 151
animal baars Het grote "Ik twijfel tussen twee producten" topic Electronica 20
iSP Het grote "ik zoek speciale/custom hardware" topic Problemen & Oplossingen 1
V Het grote Aqua-Computer Aquaero 5 en 6 Topic Waterkoeling 84
The_Saviour# Het Grote Wat-is-je-favoriete-kaas Topic! Algemene Discussies 18
V Het grote Justin Bieber topic Algemene Discussies 41
D "Het grote: Wat weegt jou PC topic" Algemene Discussies 29
Colossus Het grote DICE & LN2 Topic Overige Koeling 27
maomanna Het grote huisdierentopic Algemene Discussies 14
S Het Grote Kleine vragen topic Hardware & Software 8
Freddy Het grote recepten topic! Algemene Discussies 15
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan