MrGiorgio De Planner 19 februari 2017 #182 Ik schat zo rond 17:00 uur op zaterdag. Daarna hebben we die op de trap en achter dat doek genomen. Ik zie dat jij er nergens op staat? Je weet toch dat de foto altijd op zaterdag om 17:00 uur is?
Ik schat zo rond 17:00 uur op zaterdag. Daarna hebben we die op de trap en achter dat doek genomen. Ik zie dat jij er nergens op staat? Je weet toch dat de foto altijd op zaterdag om 17:00 uur is?
DBRichard Member 19 februari 2017 #184 Ubbidude zei: Heb het idee dat ik toen nog in bed lag Klik om te vergroten... Yup, jij was er toen nog niet
Ubbidude zei: Heb het idee dat ik toen nog in bed lag Klik om te vergroten... Yup, jij was er toen nog niet
Demolisher Junior Member 6 maart 2017 #185 Volle bak jongens.. The party meld zojuist dat ze helemaal zijn uitverkocht!
arwin74 Active member 9 maart 2017 #186 ik heb zoals gebruikelijk weer het steekwagentje bij me voor pc en materiaal transporten Arwin
mixedup HighFlow Review Master 9 maart 2017 #187 [MENTION=2311]Glosy_nL[/MENTION] heeft zijn blauwe karretje ook weer bij dus komt ook goed ;-) heb er zin in m et een geupgrade pc lekker fris the party op :-D
[MENTION=2311]Glosy_nL[/MENTION] heeft zijn blauwe karretje ook weer bij dus komt ook goed ;-) heb er zin in m et een geupgrade pc lekker fris the party op :-D
MrGiorgio De Planner 9 maart 2017 #188 Dat zijn al 2 karretjes. En ik neem aan dat [MENTION=4745]Ubbidude[/MENTION] ook het karretje van zijn moeder weer mee neemt?
Dat zijn al 2 karretjes. En ik neem aan dat [MENTION=4745]Ubbidude[/MENTION] ook het karretje van zijn moeder weer mee neemt?
ProAce Master Elektronicus 9 maart 2017 #189 Nog verzoekjes voor wat we dit jaar mee moeten nemen uit het hoge noorden?
Ubbidude Member 9 maart 2017 #190 MrGiorgio zei: Dat zijn al 2 karretjes. En ik neem aan dat @Ubbidude ook het karretje van zijn moeder weer mee neemt? Klik om te vergroten... Natuurlijk
MrGiorgio zei: Dat zijn al 2 karretjes. En ik neem aan dat @Ubbidude ook het karretje van zijn moeder weer mee neemt? Klik om te vergroten... Natuurlijk
DBRichard Member 13 maart 2017 #191 Ik had een paar mensen gezien die nog vroegen naar een te koop thread dus die is er nu ook, als je iets wilt verkopen op The Party 15 (2017) zet het dan in die thread, volg de regels. TE KOOP THE PARTY 15 TOPIC
Ik had een paar mensen gezien die nog vroegen naar een te koop thread dus die is er nu ook, als je iets wilt verkopen op The Party 15 (2017) zet het dan in die thread, volg de regels. TE KOOP THE PARTY 15 TOPIC
MrGiorgio De Planner 15 maart 2017 #192 Nog 4 weken wachten. Hebben we er allemaal een beetje zin in of duurt het te lang?
arwin74 Active member 15 maart 2017 #193 redelijk zin in, enigste nadeel op moment is dat ik weer is tegen depressie / burn out aan zit Arwin
XenoMorpH Well-known member 15 maart 2017 #195 MrGiorgio zei: Nog 4 weken wachten. Hebben we er allemaal een beetje zin in of duurt het te lang? Klik om te vergroten... Euh..gaat te snel LOL, ik zit te wachten op onderdelen hahahaha. Hopelijk zijn ze op tijd binnen... arwin74 zei: redelijk zin in, enigste nadeel op moment is dat ik weer is tegen depressie / burn out aan zit Arwin Klik om te vergroten... Rustig aan doen!
MrGiorgio zei: Nog 4 weken wachten. Hebben we er allemaal een beetje zin in of duurt het te lang? Klik om te vergroten... Euh..gaat te snel LOL, ik zit te wachten op onderdelen hahahaha. Hopelijk zijn ze op tijd binnen... arwin74 zei: redelijk zin in, enigste nadeel op moment is dat ik weer is tegen depressie / burn out aan zit Arwin Klik om te vergroten... Rustig aan doen!
Freddy Administrator Forumleiding 15 maart 2017 #196 Zin in! Maar gaat inderdaad te snel, ik wil nog steeds mijn mountainmods behuizing opknappen, maar kom er dit jaar weer niet aan toe
Zin in! Maar gaat inderdaad te snel, ik wil nog steeds mijn mountainmods behuizing opknappen, maar kom er dit jaar weer niet aan toe
MrGiorgio De Planner 19 maart 2017 #197 Over 4 weken zijn we alweer thuis van TP15. Wat verwacht je dat je dan hebt meegemaakt of gezien? Of wat hoop je dan ? P.S. [MENTION=1]Freddy[/MENTION] niet vergeten om de cam mee te nemen.
Over 4 weken zijn we alweer thuis van TP15. Wat verwacht je dat je dan hebt meegemaakt of gezien? Of wat hoop je dan ? P.S. [MENTION=1]Freddy[/MENTION] niet vergeten om de cam mee te nemen.
MrGiorgio De Planner 24 maart 2017 #200 Vanmiddag als de kleine wijzer op de 5 staat. En dan 3 weken later.