Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic
Dat zal iedereen die ooit is mee geweest kunnen beamen - het is echt heel tof Chille mensen, allemaal twee gezamenlijke hobbys (gamen & modden) en gwn het hele gebeuren eromheen maakt alles bij elkaar een weekend dat je niet wil missen
Vandaag een mail ontvangen van de org met een verzoek tot het snel bekend maken van de groepsgrootte.
Zoals sommige wellicht al weten is het sinds vandaag mogelijk een een plek te reserveren. Dit betekent dat wanneer wij laat zijn met het kopen van tickets er wellicht geen mogelijkheid is tot het bij elkaar zitten. Daarnaast gaan de tickets behoorlijk hard. De org melde mij dat er dit weekend al 300 tickets uit gegaan zijn.
Daarom nu dan ook het verzoek om ASAP geld over te maken naar mij. De eerder ik alles heb de eerder ik de kaartjes kan bestellen en een plek kan kapen.
BTW, ik hoef geen pm te ontvangen wanneer je het hebt overgemaakt. Daarentegen wel wanneer, om wat voor een reden dan ook, het geld niet dit weekend op mijn rekening staat. (bv internationaal )