Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic
Wij krijgen de vertegenwoordigers van nokia samsung htc blackberry allemaal in de winkel als er problemen zijn met toestellen geven we dat ook bij hun aan maar als er nieuwtje zijn dan horen we dit ook
maar het kan snel gaan. denk als dat werkelijk zo is dan zullen er niet zo heel veel samsung toetsellen meer komen de komende tijd ivm het ontwikelen van die dual core.
maar ALS hij dan klaar is zijn ze dan wel de enige en zullen ze zeker goed draaien
De meneer van de samsung komt vrijdag nog effe terug zal proberen wat meer los te peuteren over de galaxy s III hij wou er namelijk nog niet te veel overkwijt maar hij heeft het toestel al wel werkend gezien vertelde hij mij
Ben zeer tevreden over de galaxy S. Mijn buurman heeft een Ipnone 3 maar mijn Galaxy S is veel sneller wanneer je aplicatie opend. Dan heb ik al 2 peuken gerookt een bak koffie gehad en dan is die van hem eindelijk geopend
Ik draai nu ook een dikke anderhalve maand miui, wat een top rom!
Bijna een wekelijkse update van of een nieuwe rom versie, of multilanguage pack updates!
De kans dat rooten + installeren van rom fout gaat is erg nihil.
Ik heb een handleiding gevolgd tijdens rooten en rommen via het forum van tweakers.net.
Probeer eerst wat informatie te zoeken betreft het rooten en ga dan rustig aan de slag.
Mocht je toch je telefoon "bricken" zijn er alsnog manieren op dit probleem te fixen, en je hebt altijd nog de recovery optie
Heb nog geen optie gevonden hoe je die onzichtbaar maakt , of net zoals bij windows, dat de taakbalk automatisch verdwijnt, als jij iets kan vinden roep maar