Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goed gedaan!!! Ik beleg maandelijks in indexfondsen, had ik maar dat in BTC of ETH gedaan
Ga nu wel een gedeelte maandelijks in crypto doen en niet meer naar omkijken tot over 10 jaar ofzo.
Heb sinds 2018 toen de grote dip inzette, niets mer gekocht. Inmiddels heel wat zien verdampen, mede omdat sommige coins het gewoon niet hebben gered. Inmiddels wel weer winsten behaald met TRX en ETH.
Had vorige week op Poloniex ineens XYM airdop gekregen, gewoon gratis €50
Hier hetzelfde, te druk met werk, gezin enzo en niet meer in verdiept in crypto/bijgekocht, zelfs vrijwel alles verkocht en in indexfondsen gezet en nu balen
Gelukkig wel in maart nog wat bijgekocht wat nu is verdubbelt
Ik ga wel weer op tijd verkopen en niet zoals in 2018 alles laten verdampen hahah
Hier net zo. wanneer mijn totale wallet boven een bepaald bedrag is zet ik alles om in USDT en ga dan over op uitbetaling. Moet dan wel ff kijken hoe dat ook alweer in zijn werking ging haha.
Ik heb x aantal jaren geleden bitcoins aangekocht,dan verhuisd...Mijn gegevens veilig bewaard van mijn wallet( mnemonic etc)
gegevens niet meer te vinden(in boekje genoteerd en boekje heeft vleugels gekregen).
Nu ben ik bezig met dogecoin maar...