NielsKorell
Member
Hallo Highflow,
Ik heb nu al een heletijd gewoon luchtkoeling,
wil nu toch eens overstappen naar watercooling.
Heb ook al eens watercooling gehad maar dat was van Thermaltake (kompleet set) en vond het maar niks koelde niet echt veel beter dan me air en was bovendien ook erg luidruchtig.
Ik heb een i7-860(1156 socket)
en dan nog 2 kaarten van ati de HD5870.
Wil eerst me CPU alleen gaan koelen en meschien later naar nog eens de twee HD5870.
Heb dan ook zitten lezen en informatie verzameld.
Nu heb ik zelf al wat bij elkaar gezocht,
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - Mijn eerste setup
Dit lijkt mij wel geschikt meschien dat jullie me nog wat kunnen vertellen over als ik iets anders moet nemen.
Ik kan alleen niet echt vinden welke pomp ik moet pakken meschien dat jullie me daar ook verder mee kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Groeten Niels Korell
Ik heb nu al een heletijd gewoon luchtkoeling,
wil nu toch eens overstappen naar watercooling.
Heb ook al eens watercooling gehad maar dat was van Thermaltake (kompleet set) en vond het maar niks koelde niet echt veel beter dan me air en was bovendien ook erg luidruchtig.
Ik heb een i7-860(1156 socket)
en dan nog 2 kaarten van ati de HD5870.
Wil eerst me CPU alleen gaan koelen en meschien later naar nog eens de twee HD5870.
Heb dan ook zitten lezen en informatie verzameld.
Nu heb ik zelf al wat bij elkaar gezocht,
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - Mijn eerste setup
Dit lijkt mij wel geschikt meschien dat jullie me nog wat kunnen vertellen over als ik iets anders moet nemen.
Ik kan alleen niet echt vinden welke pomp ik moet pakken meschien dat jullie me daar ook verder mee kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Groeten Niels Korell