GameMonstertje
New member
Vanwegen de temperatuursproblemen die ik ondervind bij het gamen had ik graag de videokaarten laten voorzien van waterkoeling, inbouw van een 360mm radiator had ik graag onderin de case gezien, daar is in de TJ11 ruimte genoeg voor, temperatuur waar ik op mik voor de grafischekaarten is een max 50-60C
Processor
Intel Core i7 2600K
Moederbord
Asus Maximus IV Extreme-Z
Geheugenmodule
Corsair Vengeance Blue 16GB DDR3-1600 CL9 LP quad kit
Videokaart
2x XFX Radeon HD 6990 4GB
Harddisk/SSD
Corsair Force Series GT 240 GB
Crucial M4 512 GB
Western Digital Caviar GP 2TB (64MB)
Optische drive
Optiarc AD-7260S Black
Behuizing
Silverstone Temjin TJ11
Voeding
Enermax Platimax 15000watt
CPU-koeler
Noctua NH-D14
Monitors
3x Dell UltraSharp U2311H
Ik dacht aan een volledig uit koper bestaand waterblok dat zowel gpu's als geheugen koeld voor over de grafische kaarten ,geen vernikkeld, 2x laing dc5 pomp en en mogelijkheid voorzien om parralel een waterchiller tussen te plaatsen (indien nodig).
Graag had ik jullie voorstel tegemoet gezien, het uiterlijk is minder van belang en dan bedoel ik niet de afwerking of kwaliteit van inbouw, maar alle bling bling mag achterwege gelaten worden, ik heb geen intresse in led's , UV koelvloeistf en andere gein, top kwaliteit van de gebruikte materialen darentegen vind ik heel belangrijk en probleemloze werking op langere termijn ook.

Processor
Intel Core i7 2600K
Moederbord
Asus Maximus IV Extreme-Z
Geheugenmodule
Corsair Vengeance Blue 16GB DDR3-1600 CL9 LP quad kit
Videokaart
2x XFX Radeon HD 6990 4GB
Harddisk/SSD
Corsair Force Series GT 240 GB
Crucial M4 512 GB
Western Digital Caviar GP 2TB (64MB)
Optische drive
Optiarc AD-7260S Black
Behuizing
Silverstone Temjin TJ11
Voeding
Enermax Platimax 15000watt
CPU-koeler
Noctua NH-D14
Monitors
3x Dell UltraSharp U2311H
Ik dacht aan een volledig uit koper bestaand waterblok dat zowel gpu's als geheugen koeld voor over de grafische kaarten ,geen vernikkeld, 2x laing dc5 pomp en en mogelijkheid voorzien om parralel een waterchiller tussen te plaatsen (indien nodig).
Graag had ik jullie voorstel tegemoet gezien, het uiterlijk is minder van belang en dan bedoel ik niet de afwerking of kwaliteit van inbouw, maar alle bling bling mag achterwege gelaten worden, ik heb geen intresse in led's , UV koelvloeistf en andere gein, top kwaliteit van de gebruikte materialen darentegen vind ik heel belangrijk en probleemloze werking op langere termijn ook.