MrGiorgio De Planner 2 juni 2012 #61 k.3nny zei: Hij is zelfs al af, aleen de zon was foetstie, morgen precies is mooie pics maken Klik om te vergroten... Hahaha dat bedoel ik dus :112:
k.3nny zei: Hij is zelfs al af, aleen de zon was foetstie, morgen precies is mooie pics maken Klik om te vergroten... Hahaha dat bedoel ik dus :112:
k.3nny Oldscool. 5 juni 2012 #62 window update + uv balkjes die vandaag zijn binnen gekomen ! thnks freddy !
T The Grinch New member 5 juni 2012 #63 leuk gedaan met de window, jammer alleen dat de uv balkje maar een klein deel goed verlicht wordt of komt er nog eentje bovenin? en btw, merk het nu pas op maar waarom de logo en naam van een muziek label? grote fan ofzo?
leuk gedaan met de window, jammer alleen dat de uv balkje maar een klein deel goed verlicht wordt of komt er nog eentje bovenin? en btw, merk het nu pas op maar waarom de logo en naam van een muziek label? grote fan ofzo?
W wemmetje1 Member 5 juni 2012 #64 heel mooi maar zoals grinch zegt is het enkel die onderste slang die echt ontploft van de gloed
k.3nny Oldscool. 6 juni 2012 #66 of omdat ik een htc desire gsmmetje gebruik voor me pics IRL is alles gewoon mooi en egaal verlicht XD! je ziet ook een paarse/blauwe gloed, in het echt zie je die niet :\
of omdat ik een htc desire gsmmetje gebruik voor me pics IRL is alles gewoon mooi en egaal verlicht XD! je ziet ook een paarse/blauwe gloed, in het echt zie je die niet :\
k.3nny Oldscool. 19 juni 2012 #67 Vandaag even de stoute schoenen aangetrokken Bitspower Universal RAM Module 4 Banks - Clear/Black - BP-RAMS44-CLBK
Vandaag even de stoute schoenen aangetrokken Bitspower Universal RAM Module 4 Banks - Clear/Black - BP-RAMS44-CLBK
k.3nny Oldscool. 19 juni 2012 #69 ik zoek aleen nog bitspower cpu blok Vga blok wil ik een heathkillr voor hebben
l3p Moderator Forumleiding 19 juni 2012 #70 Deze? Van watercool ben ik zelf helemaal verliefd op deze Cpu Bitspower blokje, kan je die niet al bestellen via Freddy?
Deze? Van watercool ben ik zelf helemaal verliefd op deze Cpu Bitspower blokje, kan je die niet al bestellen via Freddy?
k.3nny Oldscool. 19 juni 2012 #71 Die heathkiller komt er indd ook op, staat al in me bestellijstje en zoals ik nu lees/bereken, is er een BP zending richting nl al? en de eerst volgende weer over 3 maanden
Die heathkiller komt er indd ook op, staat al in me bestellijstje en zoals ik nu lees/bereken, is er een BP zending richting nl al? en de eerst volgende weer over 3 maanden
R Reinoud Ramaker Member 19 juni 2012 #72 Ben benieuwd naar het BP ramblock, had die ook op mn verlanglijstje staan, het 680 block van Watercool wat L3p aangeeft trouwens ook
Ben benieuwd naar het BP ramblock, had die ook op mn verlanglijstje staan, het 680 block van Watercool wat L3p aangeeft trouwens ook
D dsp Member 19 juni 2012 #73 k.3nny zei: Vandaag even de stoute schoenen aangetrokken Bitspower Universal RAM Module 4 Banks - Clear/Black - BP-RAMS44-CLBK Klik om te vergroten... zon stijl waterblock moeten ze ook weer voor de gpu's Ć©n cpu's gaan maken ziet er weer mooi uit vent !!!
k.3nny zei: Vandaag even de stoute schoenen aangetrokken Bitspower Universal RAM Module 4 Banks - Clear/Black - BP-RAMS44-CLBK Klik om te vergroten... zon stijl waterblock moeten ze ook weer voor de gpu's Ć©n cpu's gaan maken ziet er weer mooi uit vent !!!
k.3nny Oldscool. 20 juni 2012 #74 Reinoud Ramaker zei: Ben benieuwd naar het BP ramblock, had die ook op mn verlanglijstje staan, het 680 block van Watercool wat L3p aangeeft trouwens ook Klik om te vergroten... dsp zei: zon stijl waterblock moeten ze ook weer voor de gpu's Ć©n cpu's gaan maken ziet er weer mooi uit vent !!! Klik om te vergroten... Waterblokje is echt supper netjes ! Bitspower Black frezer line, Yes baby! binnenkort meer de echte update
Reinoud Ramaker zei: Ben benieuwd naar het BP ramblock, had die ook op mn verlanglijstje staan, het 680 block van Watercool wat L3p aangeeft trouwens ook Klik om te vergroten... dsp zei: zon stijl waterblock moeten ze ook weer voor de gpu's Ć©n cpu's gaan maken ziet er weer mooi uit vent !!! Klik om te vergroten... Waterblokje is echt supper netjes ! Bitspower Black frezer line, Yes baby! binnenkort meer de echte update
Cygnitr0n New member 20 juni 2012 #75 Mooi blokje it is. Jammer dat je er mee stopt... Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
E enthernal underwater 20 juni 2012 #76 Je bedoelt aansleept? Nuja, het blijft maar mooier worden dus mij niet gelaten
W wemmetje1 Member 21 juni 2012 #77 Heb gisteren ook twee van deze blokjes binnengekregen zien er nƓg beter uit dan de ek blokjes,zeker nu met hun nieuw design -_-
Heb gisteren ook twee van deze blokjes binnengekregen zien er nƓg beter uit dan de ek blokjes,zeker nu met hun nieuw design -_-
k.3nny Oldscool. 21 juni 2012 #78 Cygnitr0n zei: Mooi blokje it is. Jammer dat je er mee stopt... Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk Klik om te vergroten... Thnks en tjha, deze case he, I like it ^^ zo als je aan de updates kan lezen vind ik het nogsteeds moeilijk enthernal zei: Je bedoelt aansleept? Nuja, het blijft maar mooier worden dus mij niet gelaten Klik om te vergroten... Thnks thnks wemmetje1 zei: Heb gisteren ook twee van deze blokjes binnengekregen zien er nƓg beter uit dan de ek blokjes,zeker nu met hun nieuw design -_- Klik om te vergroten... Blokjes zijn 10x zo mooier als van ek !
Cygnitr0n zei: Mooi blokje it is. Jammer dat je er mee stopt... Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk Klik om te vergroten... Thnks en tjha, deze case he, I like it ^^ zo als je aan de updates kan lezen vind ik het nogsteeds moeilijk enthernal zei: Je bedoelt aansleept? Nuja, het blijft maar mooier worden dus mij niet gelaten Klik om te vergroten... Thnks thnks wemmetje1 zei: Heb gisteren ook twee van deze blokjes binnengekregen zien er nƓg beter uit dan de ek blokjes,zeker nu met hun nieuw design -_- Klik om te vergroten... Blokjes zijn 10x zo mooier als van ek !
k.3nny Oldscool. 21 juni 2012 #79 Bam ! v in your face! Ow and fuk my htc in dark shots Tot de volgende update ?