• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

End of the story build.

ziet er mooi uit
zat alleen te denken,is dat niet een heel dunne 360 rad voor cpu plus crossfire gpu's?

Uberhaubt mijn laatste pics gezien ;)

Mijn mening is 120mm per unit ;) en dat werk nog altijd het beste, mensen gaan veel te snel op OH dat is veel te weinig! maar denk is logisch na? op alle vlakken heeft waterkoeling een dik voordeel! neem nu een fullcover tov een originele koeler, ten eerste het contact oppervlak is al 1 materiaal, 1 grote plaat koper, dus geen aparte heatsink voor de gpu en of geheugen/gpu controller

daarbij is het contact met het koelmiddel directer als met een lucht koeler wat gelijk staat als indirecte luchtverplaatsing, ja je kan lucht sturen! maar je heb dan altijd deadspots ;)

en dan nog de snelheid van het water, al het gemiddelde van 1/1.5 GPM is voldoende alles daarboven is meegenomen maar temp winst? nee niet direct.

De radiator oppervlakte van 120mm tov een core sink van een gpu koeler is natuurlijk ook al vele malen groter, waarbij je dus weer met het punt komt van de directe koeling, met de juiste fans erbij heb nooit kans op falen, zowel temperatuur als airflow.

dus, 120mm radiator oppervlakte per unit is zeer voldoende, of het nu een 3cm of een 6cm dik rad is, alhoewel een gtx 580 zou ik zelf ook niet op een 120mm 3cm dik radje steken, maar ik geloof wel dat het duidelijk is toch?:D
 
Ziet er super uit k.3nny heb altijd leuk gevonden om je build logs te volgen. spijtig dat het je laatste gaat zijn mss volgend jaar nog 1 voor TP11 ? :p
In ieder geval succes met je volgende project uw cevic :D:041:
 
Uberhaubt mijn laatste pics gezien ;)

Mijn mening is 120mm per unit ;) en dat werk nog altijd het beste, mensen gaan veel te snel op OH dat is veel te weinig! maar denk is logisch na? op alle vlakken heeft waterkoeling een dik voordeel! neem nu een fullcover tov een originele koeler, ten eerste het contact oppervlak is al 1 materiaal, 1 grote plaat koper, dus geen aparte heatsink voor de gpu en of geheugen/gpu controller
daarbij is het contact met het koelmiddel directer als met een lucht koeler wat gelijk staat als indirecte luchtverplaatsing, ja je kan lucht sturen! maar je heb dan altijd deadspots ;)

en dan nog de snelheid van het water, al het gemiddelde van 1/1.5 GPM is voldoende alles daarboven is meegenomen maar temp winst? nee niet direct.

De radiator oppervlakte van 120mm tov een core sink van een gpu koeler is natuurlijk ook al vele malen groter, waarbij je dus weer met het punt komt van de directe koeling, met de juiste fans erbij heb nooit kans op falen, zowel temperatuur als airflow.

dus, 120mm radiator oppervlakte per unit is zeer voldoende, of het nu een 3cm of een 6cm dik rad is, alhoewel een gtx 580 zou ik zelf ook niet op een 120mm 3cm dik radje steken, maar ik geloof wel dat het duidelijk is toch?:D

omg ik ben zo blind -_-
srry ,mja 1 gpu minder is al heel wat eh,maar je zou dus met dezelfde rad nog een gpu durven bijsteken?
 
omg ik ben zo blind -_-
srry ,mja 1 gpu minder is al heel wat eh,maar je zou dus met dezelfde rad nog een gpu durven bijsteken?


Eeuhm? XD!
IMAG0421.jpg


wake up boy :D! heb zo 4 dagen gedraait, maar nu staan er 2 tekoop dus tijdens het modden, alvast er een uitgehaald ;)
 
Nice window, mooie curves :) Nice gedaan!
Yess de curves! daarvoor deed ik het een mooie elegante window, die ook gelijk aan de grote kant is :)
:O:O:O:O:O:O hoe netjes:D
Thnks, morgen plexi fixxen :)
Dit soort originele gemod ga ik zeker missen. :( Nu nog maar even er van genieten zolang het nog kan. :)

Erg mooi gevormd window. :023: De vorm deed me een beetje denken aan een motiefje van een jaren 70 achtig behangetje.

Thnks voor het compliment! en ja, lijkt lekker oldscool :D!
 
Zeer mooi window, simpel maar toch zo goed, en alle minder intressante zaken zitten mooi weg ;)

We zullen wel zien hoelang je het volhoud zeker? (of hoeveel keer je deze blijft aanpassen :p)
 
er is al bijna een week voorbij sinds die ging stoppen (uche uche)

al een idee voor een nieuwe build :D
gave window !!!

(oftopic die vloeistof laat die de blokken ook dichtkoeken (welke kleur en merk is dat ?) mijn cpu blok koekt steeds maar dicht zowel met EK als met Feser :S)
 
Freaking nice window idd! Zo jammer dat je gaat stoppen! :(
thnks :D! het is indd jammer dat ik ga "stoppen" maar het geld moet nu beter besteed worden dan aan pc's :)
Zeer mooi window, simpel maar toch zo goed, en alle minder intressante zaken zitten mooi weg ;)

We zullen wel zien hoelang je het volhoud zeker? (of hoeveel keer je deze blijft aanpassen :p)
Deze case zal indd me laatste voor nu zijn, dat ik deze nog wat aanpak etc kan ik indd ook niet uitsluiten ;)
er is al bijna een week voorbij sinds die ging stoppen (uche uche)
al een idee voor een nieuwe build :D
gave window !!!

(oftopic die vloeistof laat die de blokken ook dichtkoeken (welke kleur en merk is dat ?) mijn cpu blok koekt steeds maar dicht zowel met EK als met Feser :S)
Ik heb ideen zat, maar geld moet ditkeer naar de andere kant oprollen ipv computers, ik kan niet beide dingen ondersteunen!

Met feser acid green het ik nog nooit gunk gehad om eerlijk te zijn en die vloeistof heb ik ondertussen meer als een jaar ervaring mee :)
Nice build!

Jammer dat je er (voorlopig) mee stopt.
Je zal altijd bekend blijven als de bouwer die sneller mod dan zn schaduw.
Yess die heb ik indd al vaker gehoord ;) thnks voor het compliment :D!
Het zou een domme vraag zijn maar plexi is toch niet zoveel werk of wel?
Want dat plak je er achter op met dubbelzijdig tape?
Ik weet het niet hoor:p

Sorry ik wil het wat netter hebben ;) gewoon netjes gaatjes uit tekenen en 5mm plexi opmaat zagen en daaar draad intappen ;) zodat ik mijn m4 zwarte boutjes daarin kan gebruiken :)
 
Nee, alsnog hetzelfde als met dubbelzijdig tape erachter. Alleen.. hoe dun je dubbelzijdig tape ook is, je blijft een soort van kiertje zien. En een kier willen we alleen hier zien.

Met boutjes (ik gok mooie inbusjes) kan je het plexi strak tegen het zijpaneel monteren en is demonteren een stuk makkelijker dan met dubbelzijdig tape.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy EK-Quantum Magnitude High End CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy EK-Velocity series High-End CPU Water Blocks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
iSP Oud low-end test pci-e kaartje AMD/Nvidia Gevonden 1
JeanPaul [VERKOCHT] High End EK waterset Verkocht 8
J Advies High-End watercooling setup Socket 2011 Advies Waterkoeling Setup 18
Freddy Hulp met hardware keuze aub! X99 High-End systeem Hardware & Software 30
Sw333t End of the Year Discussie topic Algemene Discussies 5
Sw333t End of the Year Contest Algemene Discussies 6
ChillPascal [IN-ACTIVE] High end GPU incl Waterblok Gevonden 0
XenoMorpH [2013] The End Films / Movies 0
X Mijn eerste waterkoeling systeem (High end) Advies Waterkoeling Setup 18
DieHard [2012] End Of Watch Films / Movies 5
Thieutje Graag wat advies inzake waterkoeling setup voor nieuwe high-end IVY build Advies Waterkoeling Setup 39
B high end fan controller suggesties Electronica 8
B suggesties voor high end fancontroller Electronica 0
V 1e Waterkoeling (High-End) Budget 500,- Plan Advies Waterkoeling Setup 36
Stephan---pro Build4Power ultimate high-end PC Algemene Discussies 7
K High-end muis (tips) gezocht Hardware & Software 31
Gold Leader Avenger M99, mijn retro high end Game systeem van 1999, gerenoveerd! Gallery & Build Logs 7
Quadcore [VERKOCHT] Diverse High-end Cooling stuff Verkocht 38
G New high end WC set. Waterkoeling 10
Flythe Swiftech fillport + bitpower end cap HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy [2009] Hachiko: A Dog's Story Films / Movies 4
vincent Cinewall build Overige Builds 24
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
Bl4ckj4ck666 New build Gallery & Build Logs 2
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
arwin74 De nieuwe huidige build šŸ˜€ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
W Advies waterkoeling pc build Advies Waterkoeling Setup 1
ABRAWARE Going for gold - got silver (ABRAWARE build) Gallery & Build Logs 4
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Y ydv - Yves - watercooled node 804 build Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Advies voor stille build [5800X, 2080RTX] Advies Waterkoeling Setup 1
W Vernieuwing build uit 2014 Advies Waterkoeling Setup 1
B New water cooling build - need help Waterkoeling 2
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
M Extreme overkill build Gallery & Build Logs 7
Bar Weinig Bar Weinig - Eelco - First Build. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Bl4ckj4ck666 Custom build pc Ryzen 7 2700x rtx 2080 32gb ram Gallery & Build Logs 28
A Thermaltake level 20 xt push and pull build Gallery & Build Logs 22
Gurt11 "Prime" (O11 Dynamic Ryzen build) Gallery & Build Logs 6
E Scratch-build ''Zonder Naam" Gallery & Build Logs 6
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Phanteks Evolv X - Eerste waterkoeling build in 13 jaar Gallery & Build Logs 2
arwin74 [TKA] Me stand alone waterkoeler build Verkocht 0
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan