k.3nny
Oldscool.
Geachte lezers,
Bij deze wil ik alten weten dat ik mijn laatste casebuild ga maken,
Ik heb het punt bereikt dat ik er genoeg van heb gehad, de modding community is eigenlijk voor mij nog leuk om te lezen en te zien, maar persoonlijk heb ik er echt geen zin meer in :023:
Daarbij ga ik ook heel veel verkopen! ja ook de roze phantom!
Mijn aangekochte case :
Fractal design Arc.
Bij freddy slangen en Uv leds gekocht.
Speclist:
Waterkoeling:
2x 5870 plexi EK blokken
1x Supreme LT plexi
1x BP 250ML res
2x mcp350
1x Heathkiller dualtop plexi
1x EK 240mm 6cmdikding rad :023:
Hardware
2x HD5870, doen het voor mij nogsteeds perfect! heb er zelfs 3! maar die 3e doet nooit iets :S zelfs bf3 vraagde er niks van, maar tijdens stresstesten/3dmark etc was het wel leuk
1x AMD Phenom 965BE, doet het voor mij ook echt nog duidelijk voldoende, actief gamen, forums en muziek? juist perfect dus
1x Nzxt 850W modulaire voeding, Tjha perfect ding, volledig gesleaved, waarom vervangen?
2x SSD 80 en 60 GB, Doen het perfect, voor de rest ga ik er geen woorden aan vuil maken.
1x MSI 790FX-GD70, super luxe bordje doet het nog perfect voor mijn doeleindes!
4x 4GB Geil 1600Mhz, Omdat het toen voor 72 euro tekoop was bij alternate gelijk maar aangeschaft :023:
Tjha wat ik nog kwijt wil is.
Zal hier niet zomaar weg gaan hoor, Zit hier al vanaf 2008, heb Highflow stap voor stap zien opgroeien!
Ook vet dat het toch echt supper gaat hier kwa forum gebruik en de mensen en hun hobby's.
Morgen komen me pakketjes binnen
Tot morgen dus !
Bij deze wil ik alten weten dat ik mijn laatste casebuild ga maken,
Ik heb het punt bereikt dat ik er genoeg van heb gehad, de modding community is eigenlijk voor mij nog leuk om te lezen en te zien, maar persoonlijk heb ik er echt geen zin meer in :023:
Daarbij ga ik ook heel veel verkopen! ja ook de roze phantom!
Mijn aangekochte case :
Fractal design Arc.
Bij freddy slangen en Uv leds gekocht.
Speclist:
Waterkoeling:
2x 5870 plexi EK blokken
1x Supreme LT plexi
1x BP 250ML res
2x mcp350
1x Heathkiller dualtop plexi
1x EK 240mm 6cmdikding rad :023:
Hardware
2x HD5870, doen het voor mij nogsteeds perfect! heb er zelfs 3! maar die 3e doet nooit iets :S zelfs bf3 vraagde er niks van, maar tijdens stresstesten/3dmark etc was het wel leuk
1x AMD Phenom 965BE, doet het voor mij ook echt nog duidelijk voldoende, actief gamen, forums en muziek? juist perfect dus
1x Nzxt 850W modulaire voeding, Tjha perfect ding, volledig gesleaved, waarom vervangen?
2x SSD 80 en 60 GB, Doen het perfect, voor de rest ga ik er geen woorden aan vuil maken.
1x MSI 790FX-GD70, super luxe bordje doet het nog perfect voor mijn doeleindes!
4x 4GB Geil 1600Mhz, Omdat het toen voor 72 euro tekoop was bij alternate gelijk maar aangeschaft :023:
Tjha wat ik nog kwijt wil is.
Zal hier niet zomaar weg gaan hoor, Zit hier al vanaf 2008, heb Highflow stap voor stap zien opgroeien!
Ook vet dat het toch echt supper gaat hier kwa forum gebruik en de mensen en hun hobby's.
Morgen komen me pakketjes binnen
Tot morgen dus !