Donnie1992
Junior Member
Hoi, na de massale volksverhuizing van Bep :098: naar Highflow:055: kon ik natuurlijk niet achterblijven.
Even wat over mezelf:
Ik ben Donnie1992 (echte naam liever niet om privacy redenen:icon_keel 17 jaar een woonachtig in het mooie twente. Na de leuke tijd van de basischool is het computer's bouwen en modden pas echt begonnen. Na een tijdje op het toen nog levende casejunkies te hebben gezeten ben ik maar overgstapt om het alombekende Coen verhaal. Daar ben ik inmiddels verbannen wegens het hebben van 3 note's (1e 2 vrij snel gekregen voor mijn gebruik of eerder gezegd misbruik van spreektaal ipv. de ABN regel daar wat ik nu natuurlijk anders aanpak. Nu ben ik hier beland op aanraden van de inmiddels ook gebannde leden van BeP. Nu een kleine fotoreportage van mijn pc hoek en de pc waarmee het echt begonnen is.
Pentium Iv bak van Packard hell hier ga ik geen woorden aan vuil ga maken.
Al snel had ik een mooi stekje opgebouwd
Toen maar me 1e echte all-out game bak gekocht
Speq's:
Gigabyte p35-ds4
Q6600 @ 3.6 GHZ
2 GB OCZ platinum Memory
250 GB Samsung HD
Nvidia 8800 GT met artic Accelero s1
Cm 690 Licht gemod (niet echt duidelijke foto's van )
Cm Realpower 400w non modulaire voeding wel vet ubv gesleeved
Daarna was natuurlijk ook mijn pc stek aan de beurt
Cupcake was lekker BTW..
Toen heb ik die pc (zonder cakeje) verkocht met winst zelfs)
Toen kon ik dit mooie doosje kopen
Om dit mooie ding in elkaar te zetten:
Speq's
i7 920 d0@ 4GHZ
Asus p6t
3 GB corsair 1600 MHZ @ 1866 Mhz
2 X 1Tb Samsing Spinpoints 1 tb als os 1 TB als opslag
Sapphire 4870 1 GB met geyle zwarte koeler.
Cm silent m700
En dat alles in een antec 902
Dit alles na de release van de i7 gekocht en dat voor cheaper dan een q9550 systeem (920 was bijv 200 terwijl die toendertijd 320+ was en 150 euro voor graka terwijl die toen 210 was . jammer dat Frits Failliet is.)
Toen was natuurlijk weer me stek aan de beurt, wat inmiddels was omgetoverd tot hangplek van t jaar )
Dat was ff een beknopte geschiedenis van de laatste jaren .
Ik hoop dat hier de sfeer beter is als op Bep.
Even wat over mezelf:
Ik ben Donnie1992 (echte naam liever niet om privacy redenen:icon_keel 17 jaar een woonachtig in het mooie twente. Na de leuke tijd van de basischool is het computer's bouwen en modden pas echt begonnen. Na een tijdje op het toen nog levende casejunkies te hebben gezeten ben ik maar overgstapt om het alombekende Coen verhaal. Daar ben ik inmiddels verbannen wegens het hebben van 3 note's (1e 2 vrij snel gekregen voor mijn gebruik of eerder gezegd misbruik van spreektaal ipv. de ABN regel daar wat ik nu natuurlijk anders aanpak. Nu ben ik hier beland op aanraden van de inmiddels ook gebannde leden van BeP. Nu een kleine fotoreportage van mijn pc hoek en de pc waarmee het echt begonnen is.
Pentium Iv bak van Packard hell hier ga ik geen woorden aan vuil ga maken.
Al snel had ik een mooi stekje opgebouwd
Toen maar me 1e echte all-out game bak gekocht
Speq's:
Gigabyte p35-ds4
Q6600 @ 3.6 GHZ
2 GB OCZ platinum Memory
250 GB Samsung HD
Nvidia 8800 GT met artic Accelero s1
Cm 690 Licht gemod (niet echt duidelijke foto's van )
Cm Realpower 400w non modulaire voeding wel vet ubv gesleeved
Daarna was natuurlijk ook mijn pc stek aan de beurt
Cupcake was lekker BTW..
Toen heb ik die pc (zonder cakeje) verkocht met winst zelfs)
Toen kon ik dit mooie doosje kopen
Om dit mooie ding in elkaar te zetten:
Speq's
i7 920 d0@ 4GHZ
Asus p6t
3 GB corsair 1600 MHZ @ 1866 Mhz
2 X 1Tb Samsing Spinpoints 1 tb als os 1 TB als opslag
Sapphire 4870 1 GB met geyle zwarte koeler.
Cm silent m700
En dat alles in een antec 902
Dit alles na de release van de i7 gekocht en dat voor cheaper dan een q9550 systeem (920 was bijv 200 terwijl die toendertijd 320+ was en 150 euro voor graka terwijl die toen 210 was . jammer dat Frits Failliet is.)
Toen was natuurlijk weer me stek aan de beurt, wat inmiddels was omgetoverd tot hangplek van t jaar )
Dat was ff een beknopte geschiedenis van de laatste jaren .
Ik hoop dat hier de sfeer beter is als op Bep.