Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het ontluchten lult hij bij vlagen een beetje uit z'n nek vind ik en
hij lijkt de fan vergeten te zijn ?
Verder geeft het zeker voor een n00b een goeie indruk m.b.t. wat er bij WC komt kijken.
Het ontluchten lult hij bij vlagen een beetje uit z'n nek vind ik en
hij lijkt de fan vergeten te zijn ?
Verder geeft het zeker voor een n00b een goeie indruk m.b.t. wat er bij WC komt kijken.
Ik hou niet van filmpjes as handleiding. Past niet b mijn leerstijl zeg maar weet iemand een tekstversie met foto's? Ben n00b maar wil graag aan de slag met watercooling...
Daar word het samenstellen van je Waterkoeling componenten goed uitgelegd het instaleren wijst zich eigenlijk zelf als je je bestelling eenmaal compleet hebt kun je ook een build log maken waarin je jou setup en jou waterkoeling componenten showt dan kunnen mensen via het forum je vragen beantwoorden
Ach, ik vergeef het haar. Alhoewel, het pompje op z'n kop is wel een beetje minder. Maar hoe met een vrouwlijke swing de fittingen in de radiator draait en op 4:50 een pre-mix in de goot giet maken weer een hoop goed.