Geachte Waterkoeling experts/beginners
Ik heb deze site van Homie6080 en zei dat ik hier eens me vragen over waterkoeling moest posten dus vandaar even wat info en dan wat ik eigenlijk wil.
Ik ben van plan om waterkoeling in mijn pc te zetten.. alleen dan eerst beginnend met me GPU kaart, omdat ik zekerheid wil bieden dat me kaart niet zoals 2 keren ervoor oververhit raakt en dus kapot gaat.
Ik ben ook de rijkste niet dus ik wil een goedkope setje waarmee ik: Me GPU kaart koel, en ook uitbouw mogelijkheden heb voor later.. zoals bijvoorbeeld: cpu en/of andere spullen die ik kan koelen. (maar dat moet dus pas later.. Het belangrijkste vind ik tot nu toe GPU kaart).
Ik heb al eens gekeken op de site, maar al die namen zeggen mij niks.. van bijvoorbeeld de radiator dan staan er bepaalde namen/types van radiatoren, maar dat vertelt mij dus niks en weet dus ook niet hoe het eruit ziet, en hoe het product kwalitatief gesteld is. Ik hoop dus ook dat jullie een setje kunnen samen stellen voor mij die kwalitatief goed is en niet duur is..
Om een overzicht te maken wat ik nou eigenlijk wil is:
GPU koelen
Uitbreidmogelijkheden (Later dus CPU koelen en nog meer spullen eventueel)
kwalitatief goed
goedkoop
Ik hoop dat jullie mij er verder mee kunnen helpen en eventuele tips kunnen geven.
Dit is wat in mijn pc zit:
Moederbord:
P55-GD65
Socket: 1156 (check alternate voor verdere informatie)
Processor:
Intel Core I5-750
4x 2.666 MHz
Ram geheugen:
GeiL DDR3-1333
2 modules van 2GB (samen dus 4GB)
GPU kaart:
Asus EAH5750 FORMULA/2DI/1GD5 (ATI Radeon HD5750 series)
1024 GDDR5 geheugen
Voeding:
Cooler Master Real Power M520
520Watt
Dit is het zo'n beetje. Ik hoop dat jullie hierbij een leuke setje vinden.
Met Vriendelijke Groet,
DunceDict
Ik heb deze site van Homie6080 en zei dat ik hier eens me vragen over waterkoeling moest posten dus vandaar even wat info en dan wat ik eigenlijk wil.
Ik ben van plan om waterkoeling in mijn pc te zetten.. alleen dan eerst beginnend met me GPU kaart, omdat ik zekerheid wil bieden dat me kaart niet zoals 2 keren ervoor oververhit raakt en dus kapot gaat.
Ik ben ook de rijkste niet dus ik wil een goedkope setje waarmee ik: Me GPU kaart koel, en ook uitbouw mogelijkheden heb voor later.. zoals bijvoorbeeld: cpu en/of andere spullen die ik kan koelen. (maar dat moet dus pas later.. Het belangrijkste vind ik tot nu toe GPU kaart).
Ik heb al eens gekeken op de site, maar al die namen zeggen mij niks.. van bijvoorbeeld de radiator dan staan er bepaalde namen/types van radiatoren, maar dat vertelt mij dus niks en weet dus ook niet hoe het eruit ziet, en hoe het product kwalitatief gesteld is. Ik hoop dus ook dat jullie een setje kunnen samen stellen voor mij die kwalitatief goed is en niet duur is..
Om een overzicht te maken wat ik nou eigenlijk wil is:
GPU koelen
Uitbreidmogelijkheden (Later dus CPU koelen en nog meer spullen eventueel)
kwalitatief goed
goedkoop
Ik hoop dat jullie mij er verder mee kunnen helpen en eventuele tips kunnen geven.
Dit is wat in mijn pc zit:
Moederbord:
P55-GD65
Socket: 1156 (check alternate voor verdere informatie)
Processor:
Intel Core I5-750
4x 2.666 MHz
Ram geheugen:
GeiL DDR3-1333
2 modules van 2GB (samen dus 4GB)
GPU kaart:
Asus EAH5750 FORMULA/2DI/1GD5 (ATI Radeon HD5750 series)
1024 GDDR5 geheugen
Voeding:
Cooler Master Real Power M520
520Watt
Dit is het zo'n beetje. Ik hoop dat jullie hierbij een leuke setje vinden.
Met Vriendelijke Groet,
DunceDict
Laatst bewerkt: