• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Barrow Antec p120 crystal waterblock

Als je iets niet van Barrow kan vinden, kan je een alternatief van een ander merk nemen, we hebben superveel in het assortiment.
En het is sowieso aan te raden om gewoon alvast te bestellen wat je nodig denkt te hebben, dan kan je daarmee alvast aan de slag.
Tijdens de bouw loop je vrijwel altijd wel tegen iets aan dat je andere fittingen of spullen nodig hebt.
 
Ja ik zit op 700€ in mijn winkelmandje,wat doe ik nu,als ik alles niet heb kan ik de pc niet opbouwen???
En dan heb ik nog geen koelblok voor mijn gpu.
Je hebt vrij veel 'dure' adapters in je wensenlijst, weet je zeker dat je die allemaal nodig hebt?

Ik vermoed om te voorkomen dat je moet buigen met je hardtubes, maar ik zou dat liever doen. Scheelt enorm veel fittingen en dus kosten.

Net zoals de variabele lengtes, waarvoor heb je die nodig?

Je kan fittingen gewoon onderling uitwisselen, hebben zelfde g1/4 schroefdraad. Ik zou alleen bij 1 merk blijven omdat dan het geheel netter wordt.

Je kan Bitspower fittingen mixen met de Barrow enige nadeel is dat Bitspower hun logo overal op zet.
 
Je hebt vrij veel 'dure' adapters in je wensenlijst, weet je zeker dat je die allemaal nodig hebt?

Ik vermoed om te voorkomen dat je moet buigen met je hardtubes, maar ik zou dat liever doen. Scheelt enorm veel fittingen en dus kosten.

Net zoals de variabele lengtes, waarvoor heb je die nodig?

Je kan fittingen gewoon onderling uitwisselen, hebben zelfde g1/4 schroefdraad. Ik zou alleen bij 1 merk blijven omdat dan het geheel netter wordt.

Je kan Bitspower fittingen mixen met de Barrow enige nadeel is dat Bitspower hun logo overal op zet.
Ja ik weet het dat er dure adapters tussen zitten,Is voor de pomp enz...Zou dit anders kunnen?
Fittingen1.jpgfittingen2.jpgFittingen0.jpg
 
Het kan zeker anders, er worden allemaal 90° fittingen gebruikt terwijl je dmv buigen van je tubes ook die hoeken erin kan krijgen.

Staat ook mooier naar mijn mening. Ik heb zelf ook een aantal adapters in mijn build maar heb dat beperkt tot alleen een snake/90° en voor de rest heb ik mn tubes gebogen.
 
Je kan het inderdaad gewoon bestellen, dan wordt het automatisch naar je verzonden als het weer op voorraad is.

Je kan een willekeurige pomp nemen, deze moet los in de loop, bijvoorbeeld een DDC pomp zoals in onderstaande afbeelding:
Bekijk bijlage 24249

Bijvoorbeeld deze:
Ik heb een waterblock op mijn mobo,is een asus rog strix x570-e gaming.
Hoe doe ik de hard tubes voor de mobo block?Hetzelfde als hierboven(de tubes die naar de cpu gaan?
 
Ik heb een schermpje aangekocht,lang geleden.
Nu is mijn vraag of je het schermpje gewoon aansluit met de HDMI kabel op het mobo achteraan,en
hoe je er een template van aida64 kan opkrijgen,liefst dezelfde als in yt filmpje op 5:09

Fielen dank.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Barrow slf-v1 flow indicator Waterkoeling 7
Bl4ckj4ck666 Barrow ventiel...Hoe gebruiken? Waterkoeling 6
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Barrow 16 Way SATA Power, 6Pin - 5v RGB Controller with Remote Cases en Modding 6
Jason Barrow Nvidia RTX 3080/3090 LRC 2.0 RGB Graphics Card Waterblock HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrow 14mm OD - Twin Seal Hard Tube 90 Degree Compression Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Quint0sz Barrow Hard tube 14/10mm, niet vast genoeg in fitting? Handleidingen en Installatie Tips 2
G FS: Bitspower, EKWB, Koolance en Barrow Fittingen en koppelingen Verkocht 1
Hightower Barrow bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
GrimmReaperNL Barrow flow indicator Waterkoeling 4
Hightower Barrow gpu waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Ubbidude Barrow? Waterkoeling 7
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Sw333t Antec mini build Gallery & Build Logs 6
Stephan---pro [VERKOCHT] Antec Veris Premier Verkocht 7
V GPU waterkoeling Antec nine hunderd Cases en Modding 4
Stephan---pro [IN-ACTIVE] antec veris premier Verkocht 5
S Antec HCP-1000 Platinum HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
WillyMatGlas Antec DF-10 Gallery & Build Logs 3
Stephan---pro Antec P478 B/WGB Gallery & Build Logs 3
S Antec 600 fan control Overige Koeling 3
O 240 of 360 radiator in Antec Dark Fleet DF85? Waterkoeling 8
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0
XenoMorpH [IN-ACTIVE] ANTEC twelvehundred Verkocht 0
M Socket 775 quad core, DFI lanparty x48, Antec 1200 Advies Waterkoeling Setup 2
B bas91jansen antec twelve hundred v3 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Antec H2o 620 schroef formaat Waterkoeling 1
B [Watercooling] €1000 socket 1155 , 2xgtx580 antec darkfleet df-85 Advies Waterkoeling Setup 12
Stephan---pro vraag over antec kuhler 920, vervangen van fans Overige Koeling 4
Stephan---pro Antec Kuhler h20 920 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t [GEVONDEN] Corsair Hydro H60 of Antec H2O 620 Gevonden 2
starsky [CLOSED] Antec Performance One P182 Zwart Gesloten 1
P Antec Performance One P280 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
K Antec 620 (andere fan) Overige Koeling 4
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
S Antec 620 Cases en Modding 4
wâldpyk [CIP] wâldcase antec 900 Gallery & Build Logs 31
Cygnitr0n Antec Darkfleet H²O - GTX560Ti Backplate Mod Cases en Modding 36
Cygnitr0n Antec Darkfleet H²O - Case Window Mod Cases en Modding 36
Cygnitr0n Cygnitr0n - Stef - Antec Darkfleet H²O & Lil' MMPC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 46
D Antec twelve hundred v3 window mod Cases en Modding 2
D Introductie: DennisM6, Dennis van der Linde, Antec Twelve Hundred Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Joren [GEANNULEERD] Nieuw! Antec truepower750w Blue Modulair. Verkocht 15
cederieck Antec 1200/Watergekoeld Gallery & Build Logs 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan