Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat dan Bob... Jij hebt geen keuze ofzo hoor. En forseti ook niet trouwens. En Aliennized al helemaal niet want die knuppel zegt al twee jaar dat ie komt.
Vorig jaar had ik een koelkast bij he!
Dat mag niet meer en daar zijn leuke andere dingen voor aan het komen (wat ik daar hoorde)
Nu heb ik van me werk een een persoons koffie zet apparaat gekregen en die ga ik denk ik mee nemen!
wie gaat de reserverng doen .. en waar mag dat geld dan naartoe... ik neem aan dat HF als een groep gaat zodat we niet overal zitten
p.s. zaterdag ga ik de stad in voor een biertje
geen koelkast nee haha maar zondag tog maar tot 2 uur dus is al weer 2 uurtjes minder enne meestal is hier gezamelijk iemand die hier betaald na the party toe ivm korting enzo dus dat komt zeker goed denk ik
Helaas in 2013 niet kunnen komen, maar dit jaar zijn we graag van de partij ;-) wij als groepje Mixedup, Glosy_nL en SolidSteve!
Ik hou de topic in de gaten zodat we weer van de partij zijn