• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Animo check TP 12

Gaan we naar TP 12 ?


  • Totaal aantal stemmers
    29
  • Opiniepeiling gesloten .

MrGiorgio

De Planner
Het is al bijna december. Dat schiet al op dit jaar. Kortom 2014 staat voor de deur.

Is er ook belangstelling voor een HF meeting op TP 12 in Eindhoven op 18-20 april?

De afgelopen jaren (TP11 was ik zelf niet bij) vanaf 2010 t/m 2013 was Highflow erbij.

TP8 was leuk. De eerste keer dat we mekaar irl zagen en dat we mekaars waterkoelingen ook in het echie konden bekijken en bewonderen.

TP9 was groots! Iedereen die alleen de foto's had gezien van TP8 en spijt had gekregen dat die niet mee was geweest, was erbij. De hele middenas was van Highflow en het was een grote reunie.

TP10 was ook een feest der herkenning. Vooral de gigantische Caselabs kast van Homienator en de geniale Star Wars case van Asphiax staan me nog goed op het netvlies.

TP11 was ook een succes, maar ik kreeg het idee dat de belangstelling minder werd (ondanks dat de meesten van de harde kern er wel weer waren)

Of hebben we het eventjes gehad?
 
zowie is tp master altijd gezellig en elkaars cases zien vorig jaar alleen op zaterdag even wezen kijken ivm werk hoop er dit jaar weer de volledige dagen te zijn is het niet met hf ( hoop ik natuurlijk wel weer ) dan ben ik er met maat weer ;)
 
Ik ben ook zeker weer van de partij :) Ik lijk misschien al een paar maand van de aardbol verdwenen, maar da's omdat ik met al die drukte nauwelijks nog aan forums checken toekom :'( Een goede LAN zal me deugd doen :D
 
Ah dat weet ik nog. Toen was je meen ik nog net niet (of net wel) vader geworden toch?
Haha toen zat de kleine uk nog in mama`s buik en hij kwam er in September pas uit. Ik denk dat ik toen net bekend had gemaakt dat ik papa zou worden inderdaad.

Als ik de volgende keer mee ga dan kan ik je wel vertellen dat ik weer papa ben geworden als alles goed gaat.... ;)
 
Toch nog een leuk en aardig ploegje die zouden gaan.
Dus zoals ik het nou inschat, komen we met n bescheiden ploegje op TP12.
Tot nu toe ruim 10 man, maar met Freddy en zn neefjes en zn broer en nog wat mensen die nog niet gereageerd hebben (Forseti, Demolisher etc) kunnen we toch wel 20 man op de been brengen.
Dat betekent dat als we het slim aanpakken, we die euro korting gewoon meepakken.

Ik zit erover te denken om een prijsje uit te delen aan diegene die de leukste foto op TP12 maakt van een vrouw met het HF logo of met Freddy ergens zichtbaar in beeld (niet gefotoshopt). Het hoeft niet perse een foto te zijn die is gemaakt in het Beursgebouw. Het mag ook in het hotel of in het steakhouse zijn. Of heeft iemand nog andere suggestie's?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wally1987 [VERKOCHT] EK X58 fullcover? blokken [animo-check] EK suppreme HF Verkocht 11
Sanders [VERKOCHT] 2x Asus HD 5850 animo check Verkocht 16
MASTERBLASTER [CANCELED] animo check watergekoelde pc Verkocht 21
M Animo TP12 Lan Party 0
K [CLOSED]Animo 3x evga 580 + wc blocks Gesloten 6
Joren [dienst] animo Krimptang verhuur. Verkocht 22
Fryslanboy [ANIMO] Cooler Master HAF X Verkocht 1
C [ANIMO] C2D E6400 setupje Gesloten 0
X [ANIMO] Club3D HD6970 PCI-E Verkocht 1
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen. Check onze Kerst Actie :) HighFlow Computer Cooling Shop 10
C Componenten check Advies Waterkoeling Setup 3
B Advies en final check Waterkoeling 5
S Eerste loop, controle check! Advies Waterkoeling Setup 2
Johnny Zack Snyder Announces BATMAN/SUPERMAN; Check Out The Official Logo Films / Movies 0
P Laatste check CPU Loop Advies Waterkoeling Setup 8
J Water loop check Waterkoeling 4
R Eerste waterkoeling, onderdelen check Advies Waterkoeling Setup 4
T Winkelwagen check/ fittings check/mogelijkheden check Advies Waterkoeling Setup 5
X-Tripiot Interesse Check Phase koelers. Verkocht 172
bundymania [Bundymania Review / Test] Der große Nvidia GTX580 Fullcover Wasserkühler Check ! HighFlow Product Reviews 0
K Winkelwagen Check.. GPU Waterkoeling GTX580 SLI Advies Waterkoeling Setup 12
P Laatste check op waterkoelingsetup Advies Waterkoeling Setup 8
M Laatste check, Advies Waterkoeling Setup 5
I Laatste check + vraagje matte black Rasa Advies Waterkoeling Setup 8
boefmans laatste check: wil volgende week bestellen :-) Advies Waterkoeling Setup 7
boefmans check een aantal vraagjes! Advies Waterkoeling Setup 26
T [check] 1155 systeempje Hardware & Software 8
S [check] is dit systeem goed en kloppend? Hardware & Software 28
Sw333t [INACTIVE] VOLTCRAFT Energy Check 3000 Verkocht 10
Vissa [VERKOCHT] Volledig Highend WC Set met evt GTX480! Check it out! Verkocht 20
D Lan Party Zeeland vernieuwd! Check snel! Lan Party 6
bundymania [INACTIVE] Bundymania Big Special Sale Thread - check it out now ! Updates Verkocht 18
B 3pin fan cable + connector to check fanspeed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
K Check mijn lijst watercooling - suggestie - advies Advies Waterkoeling Setup 26
E Advies en check gevraagd - waterkoeling setup Waterkoeling 7
Nerd1979 Waterkoeling check gevraagd! Advies Waterkoeling Setup 4
D loop check Waterkoeling 13
Johnny Core i7 d0 overclock check Overclocking 6
Wouter Wat moet je mee nemen voor lan party. Check het hier! Lan Party 78
wijthoef Laatste Check Hardware & Software 32
MrGiorgio Mobo check Hardware & Software 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan