Het verhaal is als volgt.
De setup die ik wil koelen en liefst zo stil mogelijk.:
2x of 3x een gtx 570 type 2
Ik wil alles binnen mijn kast een atcs 840 houden en ik kan daar bovenin een 360 rad kwijt
Na advies van derden en een beetje zoeken naar kom ik uit op de volgende setup
videokoeling(indien geschikt dat hoor ik nog):Aquacomputer aquagraFX voor GTX 570 Typ 2 (GF110) G1/4 (2x of 3x)
met een vaste brug:Aquacomputer twinConnect für aquagraFX GTX 590/580/570/480/570
en de link naar mijn winkelwagentje
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, casemod, modding, behuizingen en gaming! - gtx_koeling
fittingen kom ik voor deze setup op 6 totaal
2 voor de video kaartjes 2 voor de radiator. 2 voor de pomp/res
Mogelijk nog mijn i7-960 in de loop opnemen maar ik heb geen idee wat ik daarvoor nog xtra nodig heb
Alvast bedankt voor de hulp
Maarten
De setup die ik wil koelen en liefst zo stil mogelijk.:
2x of 3x een gtx 570 type 2
Ik wil alles binnen mijn kast een atcs 840 houden en ik kan daar bovenin een 360 rad kwijt
Na advies van derden en een beetje zoeken naar kom ik uit op de volgende setup
videokoeling(indien geschikt dat hoor ik nog):Aquacomputer aquagraFX voor GTX 570 Typ 2 (GF110) G1/4 (2x of 3x)
met een vaste brug:Aquacomputer twinConnect für aquagraFX GTX 590/580/570/480/570
en de link naar mijn winkelwagentje
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, casemod, modding, behuizingen en gaming! - gtx_koeling
fittingen kom ik voor deze setup op 6 totaal
2 voor de video kaartjes 2 voor de radiator. 2 voor de pomp/res
Mogelijk nog mijn i7-960 in de loop opnemen maar ik heb geen idee wat ik daarvoor nog xtra nodig heb
Alvast bedankt voor de hulp
Maarten