• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

acer G24 of een LG flatron ??

Quadcore

Low and Slow ...
hey jongens,

krijg van mn meissie een nieuw schermpje voor de kerst maar zit te twijfelen , tenminste ik weet wel welke maar wilde weten of jullie ervaring met een van deze twee schermen hebben

m.v.g
 
Ik heb geen ervaring met de schermen van LG / Acer.

Waarom eigenlijk die twee merken?

Ik heb zelf een Samsung 22" waar ik tevreden mee ben.

Acer modellen hebben wel altijd een mooi design, erg futuristisch :)
 
de LG flatron is 30000:1 en 2ms en de acer G24 50000:1 en 2 ms en die samsung die zit er net onder met 20000:1 en 2 ms maar weet niet precies waar je naar moet kijken ik dacht naar de ms en die :1 cijfers ofnie ??
 
die :1 ratio, is je contrast ratio. ga daar nou niet op blind staren, heb ik namelijk ook gedaan :p. meestal boven de 20.000:1 merk je der niks meer van ( naja ik in ieder geval:003:)
Ik heb ervaring met Acer maar niet met LG.
Helaas had ik met die Acer erg veel last van ghosting/backlightbleeding. t was wel een ander, maar toch. dat heeft bij mij de goede ervaringen bij Acer verpest.
Voor de rest zit ik nu net zoals Freddy met een 22 inch van samsung: 226BW. heb ook de 206BW hier staan.
 
en die ms is wel belangrijk begrijp ik want als ik naar die samsung schermen is de 22inch 2ms en de 24 inch 5 ms ik heb nu een philips 220ws 22inch 800:1 8ms en die wil ik vervangen voor iets beters dus vandaar
 
ja oke. dan begrijp ik het wel 800:1. ik heb nu 20.000:1 :p nogal een verschil he! pas vanaf 5 ms (!ongeveer!) ga je merken dat je ghosting hebt, 4 ms oid heb je totaal geen last van. 5 ms merk je dus niet :)
 
Laatst bewerkt:
denk dat ik dan maar voor die T240 van samsung ga alleen die is wel 5ms en ik heb liever 2ms dus twijfel tussen de 22inch 2ms en de 24 inch 5ms

thanx aap
 
Laatst bewerkt:
*gaat sparen voor een 42 inch Full HD van Philips*. tis een tv btw. 899 euro. vind ik niet zo veel voor 42 inch:) daarom ga ik hem ook halen :D moet alleen effe kijken of mijn bureau het houdt, en of ie lannable is.
als ik jou was zou ik gewoon voor die 24 inch gaan. het verschil tussen 2ms en 5 ms is bar weinig. tenzij je intensieve high graphic design doe. maar dat betwijfel ik:033: ( dat doe je zeker voor opleiding ? XD )
 
Ik zou ook voor de 24" gaan.

Mijn broer heeft een Iiyama 24" scherm.
Op zijn PC heb ik ook weleens FPS games gespeeld, zoals Counter Strike Source.
Merk niks van ghosting.
 
*gaat sparen voor een 42 inch Full HD van Philips*. tis een tv btw. 899 euro. vind ik niet zo veel voor 42 inch:) daarom ga ik hem ook halen :D moet alleen effe kijken of mijn bureau het houdt, en of ie lannable is.
als ik jou was zou ik gewoon voor die 24 inch gaan. het verschil tussen 2ms en 5 ms is bar weinig. tenzij je intensieve high graphic design doe. maar dat betwijfel ik:033: ( dat doe je zeker voor opleiding ? XD )

haha ik heb al een 42 inch jvc aan de muur hangen maar die is voor mn ps3 :) en ik doe geen opleidingen meer ben maar een simpele vrachtwagenSJOUWfeur hoor haha

ik ga voor de samsung T240 heb ik net besloten :) thanx voor de hulp jongens
 
nice ! :) ja ik wil het omdat ik dan me buro vol heb :p heb ik weer iets om mee te pronken @ lan :D geniaal vind ik dat :033: kom je aan met 42 inch. heb 1 x iemand gezien. was op reality 5 volgens mij. met 32 inch. jeetje wat was dat groot zeg !
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Acer Aspire Laptop Overclocken - F5-572G-59QW Hardware & Software 2
Vannos [VERKOCHT] Acer V Series V193HQL Verkocht 1
Sw333t [CANCELLED] Acer V193HQ 18,5" Widescreen Verkocht 3
JeanPaul [VERKOCHT] Acer 23 LED Monitor Verkocht 5
Wouter Toetsenbord voor een Acer laptop. Gevonden 3
M Acer Aspire T180 Hardware & Software 6
J Acer Aspire One Modje Cases en Modding 4
D acer travelmate 2490 typt automatisch ? Problemen & Oplossingen 3
The_Saviour# Acer X223w Q waardebepaling Gesloten 0
D Acer aspire 8942G herkent in de bios 2 gb geheugen niet maar in cpu-z wel Hardware & Software 0
P - Pinguinboss - Rick Haan - Acer Aspire M3640 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
D Acer Aspire One Hardware & Software 14
D Acer of Hp Laptop? Hardware & Software 9
Freddy Acer Predator Hardware & Software 46
RWB Overstap naar een custom loop Advies Waterkoeling Setup 3
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
D Welk block voor een 3080 ti Waterkoeling 4
Freddy Plaatjes door een AI laten maken! Algemene Discussies 3
john een rtx 4090 toe voegen Waterkoeling 1
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
I Advies voor een watergekoelde DL380 G7 Server Advies Waterkoeling Setup 5
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
M D5 pomp start pas na een minuut of 10. Please help! Waterkoeling 3
arwin74 Plexi of alu behuizing voor een enkel 5.25" apparaat Gezocht 0
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Mannekino Is er voldoende ruimte tussen een 16mm OD fitting en ventilator zodat ik geen extender hoef te gebruiken? Waterkoeling 7
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
M Custom loop in een Fractal nano s Waterkoeling 3
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
Freddy Fijne jaarwisseling en een goed 2020 allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
M Gezocht een AMD backplate voor een supremacy EVO Gevonden 3
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
N Water koeling oplossing voor een AMD 7 Advies Waterkoeling Setup 3
Robin 27 inch 1080P een goed idee? Hardware & Software 0
V Vincent, een mac-user ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
Z Advies waterkoeling voor een beginner Advies Waterkoeling Setup 7
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Fryslanboy Waterkoeling, 2 pompen die in de periode van amper een maand uitstappen Waterkoeling 8
anub1s18 is er een aangerade minimum flow rate? Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan