+ Plaats een Reactie
Pagina 39 van de 39 EersteEerste ... 29373839
Resultaten 761 tot 766 van de 766

Onderwerp: Het grote Motor topic :)

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.973
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchMicro Bekijk Berichten
    Leuke video.
    D'r rijd wat rond zeg...

Je moet trouwens niet zo hard door die file rijden hoor.
    Ja he filerijden was deze keer aan sub 50km/h, natuurlijk door de vrachtwagens op de middenbaan.
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Prutser DutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond repute DutchMicro's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Sep-11
    Credits
    3.734
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    35
    Zondag was dan mijn eerste Moto Gymkhana parcours op de nieuwe motor.
    Gelijk een NK wedstrijd, op nat asfalt.

De eerste run was meer een kennismaking met de motor en leek meer op een eerste rijles.
    Tweede run ging al een heel stuk beter, maar door het moeilijke parcours en nogsteeds veel focus op het bedienen van de motor zaten er wel wat concentratie foutjes in.

Maar motor voelt goed en kan nog veel meer.

Prutser DutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond repute DutchMicro's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Sep-11
    Credits
    3.734
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    35
    Vandaag eens gekeken hoe het nou is om in de sneeuw te rijden met de motor.
    Het antwoord, glad.

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.973
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Ik was zelf aan het denken om in de sneeuw te rijden om te kijken hoe dat voelt, maar daar is m'n NC'tje te vlekkeloos voor :')
    Misschien later eens een ragfietsje aanschaffen waar ik gewoon mee kan smijten
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    2.451
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CDA441 Bekijk Berichten
    Ik was zelf aan het denken om in de sneeuw te rijden om te kijken hoe dat voelt, maar daar is m'n NC'tje te vlekkeloos voor :')
    Misschien later eens een ragfietsje aanschaffen waar ik gewoon mee kan smijten
    Zelfde met die van mij haha. Die F700 net iets te prijzig voor
    Asus Sabertooth TUF Z87 - Intel Core I7-4770S - GEIL EVO Veloce 4x8GB 1866MHz - ASUS STRIX GTX1660ti OC
    Nanoxia Deep Silence 1 - Corsair AX760 - Samsung M.2 970 Pro 512GB - WD Black 4TB + Green 3TB - Asus Xonar Phoebus
    Alphacool XT45 Xflow + Corsair SP120 [3x] - VPP775/Bitspower topmod+res - Swiftech Apogee XT.2 - Alphacool GTX 1660ti

Dell XPS 13 (2015) - Dell Studio 1555

LG 49SK7900 - Denon AVR1713 - Denon DCD1015 - Philips BDP3380/12
    Bowers & Wilkins VM1 [5x] - Boston Acoustics ASW250

Senior Member jrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 05-Jun-11
    Credits
    1.788
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Het nieuwe motorseizoen is voor mij begonnen. Vandaag de motor weer uit de winterstalling gehaald. Het is wel een beetje koud als de zon er niet is.
    Wanneer het gepruts ten einde is, begint het plezier.

+ Plaats een Reactie
Pagina 39 van de 39 EersteEerste ... 29373839

User Tag List

Forum Rechten