Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga binnenkort een nieuwe pc bouwen maar ik vraag me af welke videokaart(en) ik zou kiezen om 4 schermen te kunnen aansluiten.
Zowel voor te gamen, videobewerking, programmeren enzovoort.
Welk resolutie/frequentie zijn de schermen? En wat betreft gamen - welke spellen gaat het om? en wil je dan bij de hoogste settings 60+ FPS zien? of kan je er ook mee leven als het maar 30 FPS op medium settings is?
Ik heb de schermen nog niet die moet ik ook nog aanschaffen dus daar heb ik nog vrijheid in. Maar wel 27 inch.
Hoofdzakelijk zou ik mijn pc gebruiken om te programmeren en om zo is soms te gamen dus 30 FPS is zeker voldoende.
Van games bv. Battlefield 4 of diablo 3.
Is lastig advies te geven als het doel nog vaag is
Waarom 4 monitoren? De meeste bureaus hebben eigenlijk maar ruimte voor 3. Staan ze straks naast elkaar of 2x2?
Hebben we het over bijvoorbeeld 1920x1080 resolutie? of 2560x1440 per monitor? Dat scheelt namelijk bijna dubbel zo veel pixels die berekend moeten worden.
1920x1080
over het 4de twijfel ik nog maar zowizo 3 naast elkaar.
Ik wil zeker een videokaart hebben die 4 schermen ondersteund zodat ik later als ik dit toch van plan ben te doen niet moet veranderen.
Okee, dus 30-60FPS met drie of vier 1080p monitoren. Dan kan het met maar twee GPUs. Bijvoorbeeld CrossFire R9 290 ben je voor onder de 800 euro klaar.