Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
sommige games zijn gewoon nog erg goed maar ook erg dood. Ik hield bijvoorbeeld heel erg van FEAR alleen laatst effe ingelogt dan heb je 300 man world wide... dan kan je het behoorlijk dood noemen
ik speel momenteel de ( closed ) beta van APB, en daar zitten zelfs al meer mensen in.
Doe mij nog steeds maar cod mw
2 word wel vet, hoewel ik het online systeem echt al klote vind zoals ik hoor dat het gaat.. zo hadden ze het niet moeten doen bij dat spel:S
Doe mij nog steeds maar cod mw
2 word wel vet, hoewel ik het online systeem echt al klote vind zoals ik hoor dat het gaat.. zo hadden ze het niet moeten doen bij dat spel:S
das voor mij de reden geweest om mijn pre order af te zeggen. Ik ga geen geld uitgeven aan een spel waar ik me aan ga frustreren. Gelukkig kwam er vlak daarna een invite voor de beta mijn richting in so im settled :033:
maar diablo was juist zo goed door de manier van spelen, snel helder met de view van boven er zijn zoveel 3d varianten gekomen maar die hebben het niet echt waar kunnen maken tbh....! ( een uitzondering daargelaten maar de meeste diablo clones waren/zijn echt bagger)
maar diablo was juist zo goed door de manier van spelen, snel helder met de view van boven er zijn zoveel 3d varianten gekomen maar die hebben het niet echt waar kunnen maken tbh....! ( een uitzondering daargelaten maar de meeste diablo clones waren/zijn echt bagger)
Torchlight is toch ook van 1 van de "makers" van Diablo? Of heb ik het mis....tegenwoordig splitsen zoveel kleinere gamedevelop companies af van de wat grotere en nemen oorspronkelijke ideeen mee.....(en gaan ook weer kapot). Houd het niet meer bij.
Ik moet wel zeggen dat het er best moi uit ziet, alleen jammer van die rood met blauwe bol. Dat ze daar niet iets anders op verzonnen hebben aangezien dat echt iets van Diablo is en blijft.
:icon_eek:
Momenteel vooral Fallout 3 (na de geleende Xbox 360 van een vriend heb ik nu eindelijk een PC waar ik het zelf op kan spelen).
Daarnaast Bioshock (gewoon lekker schieten) en soms wat Overlord en Dawn of War (waren nog van voor mijn nieuwe videokaart). Quake 4 is soms ook lekker om gewoon even af te reageren.
Wil nog World of Goo gaan kopen omdat de demo toch wel erg leuk gedaan vond.
Edit: O ja, en Quake Live natuurlijk. Zoek al tijden een mooi Quake 3 cdtje maar die zijn echt niet te vinden, dus dan maar Quake Live. Liep aardig vroeger op mijn P3 500 MHz met een 32 MB Ati Rage, tegenwoordig gaat het echt fijn Maargoed, toch de settings omlaag om beter te spelen (picmip omhoog om minder last van de omgeving te hebben, bijvoorbeeld).