M MrMdemiC Waiting for a Lan 12 maart 2012 #21 Portal 2 (het liefst co-op (moet het nog uit spelen)) Serious Sam First en Second encounter, Trackmania, DC++ (The Big Bang theory en andere inhoud wat normaal op het 2de scherm word gezet )
Portal 2 (het liefst co-op (moet het nog uit spelen)) Serious Sam First en Second encounter, Trackmania, DC++ (The Big Bang theory en andere inhoud wat normaal op het 2de scherm word gezet )
F Furbz4300 New member 12 maart 2012 #22 volgende spellen wil ik zeker gaan doen flatout 2 C&C generals (zero hour) cod 4 battlefield 3 league of legends
volgende spellen wil ik zeker gaan doen flatout 2 C&C generals (zero hour) cod 4 battlefield 3 league of legends
MrGiorgio De Planner 28 maart 2012 #23 Iedereen die wil mee doen aan een compo, adviseer ik om niet te lang te wachten met het aanmelden voor de compo.
Iedereen die wil mee doen aan een compo, adviseer ik om niet te lang te wachten met het aanmelden voor de compo.
M mystiqu Member 4 april 2012 #24 Ik ga sws trackmania meedoen Voor de rest zal het een beetje van alles wat worden.
Homienator New member 7 april 2012 #25 Als wij nu de laatstte 2 wars van MW3 winnen dan staan we 1e of 2e ^^
cederieck New member 7 april 2012 #26 Homienator zei: Als wij nu de laatstte 2 wars van MW3 winnen dan staan we 1e of 2e ^^ Klik om te vergroten... mw3 ftw ! Invictus-clan
Homienator zei: Als wij nu de laatstte 2 wars van MW3 winnen dan staan we 1e of 2e ^^ Klik om te vergroten... mw3 ftw ! Invictus-clan
Glosy_nL Member 7 april 2012 #27 Netjes hoor! hoop dat je eerste word zou mooi zijn toch , mooie prijzen! succes!
Homienator New member 8 april 2012 #28 Glosy_nL zei: Netjes hoor! hoop dat je eerste word zou mooi zijn toch , mooie prijzen! succes! Klik om te vergroten... We zijn 4e geworden Iniedergeval well played team!
Glosy_nL zei: Netjes hoor! hoop dat je eerste word zou mooi zijn toch , mooie prijzen! succes! Klik om te vergroten... We zijn 4e geworden Iniedergeval well played team!