• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke fan voor de ATI-HD4350 uit Medion PC? help!

Ja het is dat je niet wilt proberen :p

Die laatste kaart is een oudere generatie, En anders kan je via Rivatuner je fan speed omlaag doen, Ik help je, maar je negeert zowat alle ideen die worden gegeven. Ok van dat je een fan wilde gebruiken als koelblok vind ik best normaal voor een beginnende iemand, Maar ik zeg je van die chipset gedoe omdat ik dat ook heb toegepast hier, En anders is er nog volgens mij een koeler van een HD3650 voor geschikt, Lijkt er best wel op, Die is standaardt wel stiller. De DDR2 versie.

En ja met airflow bedoel ik of er luchtstroom is in je kast, een koele briesje die door je hardware gaat, om alles koel te houden. :)

En wat je als laatst bedoeld is helemaal niet raar. Want voor zo'n kaart die OEM is en bijna niet te koop is voor een eigen setup kun je helaas weinig voor vinden. Maar zoals ik al zei meet even alles na en probeer gewoon. Je verliest er in feite niks op. Je wordt alleen maar qua ervaring rijker op :)
 
maar kan alleen een passief blokje erop ook dan?

en ik ging er eigelijk vanuit dat er wel een std vervangening te krijgen was, zo van, oh neem deze maar, zijn allemaal std maten en plug en play, maar dat valt dus tegen!
 
Ja wat wil je liever een blokje dat na een tijdje ook beetje lawaai begint te maken ?
Passief is gewoon helemaal stil, Maar ja dat is ook jou keus, Je kan ook die 50mm fan die hebt er tegen aan laten blazen, op een passiefe. Dan heeft het ook wel een goede werking :)
 
bij mijn weten ziet die 4350 er naakt zo uit:
ATI_Radeon_HD_4350.jpg


als dit zo is is dat mooi, want dit zijn standaart mounting gaten...
daar zou je dan een heleboel koelers op kunnnen monteren (zolang ze niet te ver naar beneden uitsteken, omdat de gpu core zo laag zit)
 
@ dopestuff, klopt, maar waarom paste dat 5 x5 x1 fannetje dan niet, die gaatjes wijkten af, en groter dan dit past niet, dan kan die kaart er niet meer in.

@ joren, die is dus te groot.

omdat je ALTIJD eerst een heatsink erop moet hebben voor je er een fan op zet :p ;)
trouwens voor zo een laag verbruik/low end kaart kan je waarschijnlijk ook wel een goede northbridge koeler erop zitten als dat net effe goedkoper/makelijker is :)
 
Je kan ook je fan en koelblok schoonmaken en misschien nog de fan smeren. Maar een nieuwe kopen... ? Kan hij net zo goed voor een 4850 gaan ofzo. Maar dan zit je weer met de voeding.

En hij wilt gewoon een stille pc :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
I Welke fan voor radiator? Overige Koeling 15
J Is deze setup geschikt en welke fan zijn het beste voor een stil systeem ? Advies Waterkoeling Setup 3
F Welke fan voor heatsink Overige Koeling 4
L 140 -> 120 fan welke rpm en verschil 3 pin en molex connectie? Overige Koeling 4
V Welke fan controller kan 5400RPM fan aan? Overige Koeling 12
H Promalitech megahalems: Fan Clips? En welke fans aan te raden? Overige Koeling 12
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan