infowatercooling22
New member
Goedemiddag,
Ik zit er al jaren over na te denken maar elke keer als ik upgrade komt het er niet van. We gaan nu doorzetten.
Ik wil een water cooling set toevoegen aan mijn nieuwe setup.
Mijn set bestaat uit het volgende:
Carbide Series Air 540 High Airflow ATX Cube Case
Carbide Series® Air 540 High Airflow ATX Cube Case
MSI Z270 SLI PLUS
https://www.msi.com/Motherboard/Z270-SLI-PLUS.html#productFeature-section
Intel 7700K (Moet ik nog deliden)
Founders 1080GTX ti, Gigabyte GV-N108TD5X-B 11GB GDDR5X video kaart
GeForce® GTX 1080 Ti Founders Edition 11G | Graphics Card | GIGABYTE
Ik wil de cpu en gpu via de water cool set gaan koelen na wat zoek werk op internet kwam ik een mooi voorbeeld tegen. Nice and clean, en ook in een Corsair 540 (Zie bijlage)
Doel:
Ik wil mijn pc overclocken en dan met zo,n laag mogelijke temp. Maar nog belangerijker is zo geluidarm mogelijk.
Ik gebruik mijn pc 80% voor werk, en 20% games. Maar als ik game moet het gewoon top lopen en geen geluid produceren(of zo min mogelijk)
Wat ik wil weten, raden jullie zo,n opzet als in de bijlage aan? Of wat raden jullie anders aan en waarom ? Kan je mij aantal verschillende mogelijkheden aanbieden?
Kleurtjes of lampjes en dat soort dingen vind ik niet spannend.
Alsvast bedankt voor de feedback!
JD
Ik zit er al jaren over na te denken maar elke keer als ik upgrade komt het er niet van. We gaan nu doorzetten.
Ik wil een water cooling set toevoegen aan mijn nieuwe setup.
Mijn set bestaat uit het volgende:
Carbide Series Air 540 High Airflow ATX Cube Case
Carbide Series® Air 540 High Airflow ATX Cube Case
MSI Z270 SLI PLUS
https://www.msi.com/Motherboard/Z270-SLI-PLUS.html#productFeature-section
Intel 7700K (Moet ik nog deliden)
Founders 1080GTX ti, Gigabyte GV-N108TD5X-B 11GB GDDR5X video kaart
GeForce® GTX 1080 Ti Founders Edition 11G | Graphics Card | GIGABYTE
Ik wil de cpu en gpu via de water cool set gaan koelen na wat zoek werk op internet kwam ik een mooi voorbeeld tegen. Nice and clean, en ook in een Corsair 540 (Zie bijlage)
Doel:
Ik wil mijn pc overclocken en dan met zo,n laag mogelijke temp. Maar nog belangerijker is zo geluidarm mogelijk.
Ik gebruik mijn pc 80% voor werk, en 20% games. Maar als ik game moet het gewoon top lopen en geen geluid produceren(of zo min mogelijk)
Wat ik wil weten, raden jullie zo,n opzet als in de bijlage aan? Of wat raden jullie anders aan en waarom ? Kan je mij aantal verschillende mogelijkheden aanbieden?
Kleurtjes of lampjes en dat soort dingen vind ik niet spannend.
Alsvast bedankt voor de feedback!
JD