Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb ook een senseo apparaat
Drink daar dus meeste koffie uit.
Maar bij mediamarkt al verschillende keren bij de demostand die Nespresso uitgeprobeerd
Dat is ook wel lekker, en met die kuipjes lijkt me ook makkelijker dan met senseo pads.
Misschien later maar eens overstappen op zo'n apparaat
Ik heb maar op de verse bonen gemalen gestemd omdat ik gewoon ouderwets koffie drink uit de koffie apparaat.
Heb toevallig de choco geprobeerd maar vind het niet echt lekker eerlijk gezegt.. proeft meer naar plastic :S
hebben op het werk zo'n vers gemalen bonen machine, nu zijn die bonen niet de verste meer en het is niet zo lekker dan echt vers gemalen bonen, maar ik doe het ervoor :106:
SENSEO?:O omg echt dat is het goorste wat er bestaat! dat is gewoon keiharde karton-water je moet cubaanse koffie hebben + een cafertiérie. dat is het aller lekkerste
SENSEO?:O omg echt dat is het goorste wat er bestaat! dat is gewoon keiharde karton-water je moet cubaanse koffie hebben + een cafertiérie. dat is het aller lekkerste
Amen Nee Senseo vind ik het meest overschatte apparaat ooit gemaakt. De koffie die eruit komt is nog niet eens te zuipen, laat staan de verschillende smaakjes *gruwel*
Ik heb maar op de verse bonen gemalen gestemd omdat ik gewoon ouderwets koffie drink uit de koffie apparaat.
Heb toevallig de choco geprobeerd maar vind het niet echt lekker eerlijk gezegt.. proeft meer naar plastic :S