stravinski
Oc-en is a way of life
ik heb een thermaltake Kandalf LCS kast (big tower) en ik wil eens kijken wat ik allemaal zou kunnen doen om de temperatuur nog meer omlaag te krijgen.
dit is mijn setup:
cpu: e8500 met standaart thermaltake blok erop
moederbord: xfx 680i-lt met een ek blok op NB (-> dit wordt een Asus Striker II NSE)
vga: 8800gtx (aircooled)
HDD's:
1x 74gb raptor
1x 300gb samsung
1x 1TB Samsung
EXTERNE HDD:
1x wd 500gb
DRIVES:
1x DVD sata
1x fan control (coolermaster aerogate)
POWERSUPPLY:
750 watt Toughpower (non-modulair)
OVER DE WC SETUP:
1x360mm rad in het deurtje voorin (standaart van thermaltake)
1x120mm rad in de kast aan de achterkant
1x standaart 500L/U pompje thermaltake met bijhorend reservoir.
Wat is mijn plan...:
ik wil mijn diameter slang wel behouden (3/8 Slangen 10MM ID), ik vind het namelijk gewoon lekker strak uitzien en dan hoef ik ook geen nieuwe fittingen aan te schaffen :116: sorry freddy
ik wilde mijn reservoir vervangen door een XSPC Passive Aluminium Reservoir 150mm Black
en het cpu blok.....:017:..... wilde ik waarschijnlijk vervangen door een EK-Supreme Acetal
de 120mm rad hou ik ook zowiezo.
misschien is het nodig om de pomp te vervangen????? al lijkt 500L/U tog redelijk sterk hij trekt het nu nog perfect!! misschien :102:dat ik deze pas vervang zodra hij echt kapot is.:043:
verder sta ik open voor tips...:040: ik hoop da jullie mij kunnen helpen...
dit is mijn setup:
cpu: e8500 met standaart thermaltake blok erop
moederbord: xfx 680i-lt met een ek blok op NB (-> dit wordt een Asus Striker II NSE)
vga: 8800gtx (aircooled)
HDD's:
1x 74gb raptor
1x 300gb samsung
1x 1TB Samsung
EXTERNE HDD:
1x wd 500gb
DRIVES:
1x DVD sata
1x fan control (coolermaster aerogate)
POWERSUPPLY:
750 watt Toughpower (non-modulair)
OVER DE WC SETUP:
1x360mm rad in het deurtje voorin (standaart van thermaltake)
1x120mm rad in de kast aan de achterkant
1x standaart 500L/U pompje thermaltake met bijhorend reservoir.
Wat is mijn plan...:
ik wil mijn diameter slang wel behouden (3/8 Slangen 10MM ID), ik vind het namelijk gewoon lekker strak uitzien en dan hoef ik ook geen nieuwe fittingen aan te schaffen :116: sorry freddy
ik wilde mijn reservoir vervangen door een XSPC Passive Aluminium Reservoir 150mm Black
en het cpu blok.....:017:..... wilde ik waarschijnlijk vervangen door een EK-Supreme Acetal
de 120mm rad hou ik ook zowiezo.
misschien is het nodig om de pomp te vervangen????? al lijkt 500L/U tog redelijk sterk hij trekt het nu nog perfect!! misschien :102:dat ik deze pas vervang zodra hij echt kapot is.:043:
verder sta ik open voor tips...:040: ik hoop da jullie mij kunnen helpen...