Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanavond ga ik pizza eten de bodems kant en klaar en dan lekker met salami oude geraspte kaas en lekker gemengde salade met veel knoflook saus en een met ham en kaas champignons gemengde salade omdat ik het lekker vind en snel te bereiden is en de kids het graag willen eten
Ik gisteren lekker tussen de pc dingen door het eten voorbereid. Aardappels en wortels voorgekookt, kipfilet fijngesneden en gemarineerd met een pittig mengseltje. De kip een half uurtje in de oven (in zo'n stoomzak) en daarna alles bij elkaar in een flinke hapjespan om nog even een beetje door te bakken.
Komt mijn vrouw thuis: "Maar schat, het is donderdag... dat is frietdag". Dus we hebben friet gegeten (uit de Airfryer). Het rommelpotje is de koelkast in gegaan zodat het er vandaag weer uit kon.
Dus gisteren de inspiratie opgedaan en vandaag niet veel meer doen aan het eten dan de bups opwarmen.
Denk dat dit in algemeen al minder is tov vroeger (tijdsdruk gezin met voltijds werken, tijdverlies door verkeer onderweg naar huis,...)
sommige dagen gezonder dan vroeger (4 kinderen en was wel altijd iemand die iets van menu niet graag at, dus al vaak makkelijk gemaakt maar minder gezond en uitgebreid), en sommige dagen kan ik even goed fast-food binnen spelen...
Vandaag een "special de kwieri"
Pens (nl. = bloedworst) met gebakken aardappeltjes met ananas in gelei van aarbeien (want ik lust geen besjes :icon_smile