• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wat is je beste aankoop/deal op pc gebied ooit?

sir serial

Republic of Gamers
Hoi HFers

Er was net in shout (op de mainpage) iemand die de deal van het jaar had gemaakt (voor hem) door een mobo en geheugen voor een prikkie over te kopen (details wil hij mischien zelf vertellen dus dat laat ik open)

Maar ik denk dat er bijna dagelijks wel van die deals gemaakt worden en die verhalen lijkt me wel leuk om te horen!

Heb je dus ooit eens iets gekocht (nieuw of 2e hands) wat voor jou DE deal was laat het hier dan weten (liefst met foto's)!

Om meteen te beginnen mijn beste deal ooit :

Dat waren gewoon simpelweg mijn eerste ssd's van Intel (2x80 gb postvilles)
M'n pc kreeg er zon boost van qua snelheid dat ik dat wel de beste deal van de afgelopen jaren wil noemen voor mij!

intel-x25-m-postville-2.jpg


zo en nu jullie :D
 
Laatst bewerkt:
op verzoek :D

Corsair 800D tvv mijn coolermaster stacker (winkelprijs) maar absoluut top kast (eindelijk alles past :D)

Asus Rampage 3 extreme 125,-
12Gb corsair vengeance 50,-

3 weken oud bon alles erbij (voor de rex en memory)
niet slecht dacht ik zo zelf

nog onderweg ocz vertex SSD 160 Gig ---- 100,-

images


asus_rampage3_small1.jpg
images
 
Laatst bewerkt:
Heb eerlijk gezegd nog nooit een goede 'deal' gehad.
Heb voor alles wat ik heb wel de hoofdprijs betaalt.
Ik koop namelijk ook geen 2de hands spullen en zal ik ook nooit gaan doen. ;)

Moet zeggen dat een SSD toch wel 1 van de betere 'deals' is geweest de afgelopen tijd.
980X of 580 SLI is allemaal leuk en aardig. Maar een SSD gaf wel zo'n verschrikkelijke snelheidsboost.
 
Begint een beetje op het wat heb jij NET gekocht/gekregen topic te lijken zo :)

1 van mijn allerbeste aankopen op PC gebied was toch wel mijn Diamond Monster 3D 4MB 3dfx kaart voor 200 gulden.
Ik denk dat dat rond 1998 was.

3dfxvoodoo1diamond.jpg


Ik was zwaar game verslaafd en speelde zowat elk spel.
Dan kan je wel nagaan wat voor wereld er opengaat als je dit verschil ziet :)

quake-split.jpg
 
@L3P ... dat is niet de bedoeling dus @ iedereen : gelieve niet wat je net hebt gekocht (dat is op dat moment altijd een top deal en daarvoor kan je HIER terecht, tenzij het ook echt voor een prikkie is gekocht zoals in dsp zijn geval!) maar wat je ooit hebt gekocht en nu nog zoiets van hebt van wat een deal had ik toen toch zeg (dat gevoel kent iedereen wel)
 
Pff, de beste deal van me was de MacBook Pro. Deze was 2199,- nieuw, maar via Marktplaats kunnen kopen voor 1050 nieuw in seal! :)

De MacBook Pro was van iemand die bij de apple reseller werkte, en er 1 van z'n baas had gekregen als eindejaarsbonus.
 
@L3P ... dat is niet de bedoeling dus @ iedereen : gelieve niet wat je net hebt gekocht (dat is op dat moment altijd een top deal en daarvoor kan je HIER terecht, tenzij het ook echt voor een prikkie is gekocht zoals in dsp zijn geval!) maar wat je ooit hebt gekocht en nu nog zoiets van hebt van wat een deal had ik toen toch zeg (dat gevoel kent iedereen wel)

Beter lezen wat L3p post. :)

1 van mijn allerbeste aankopen op PC gebied was toch wel mijn Diamond Monster 3D 4MB 3dfx kaart voor 200 gulden.
Ik denk dat dat rond 1998 was.
 
Jullie bedoelen allebei te zeggen wat ik zei en daarmee ook bedoelde, of bedoelen jullie wat anders te zeggen ?
Zeg maar wat je bedoeld anders. :D
 
Mijn waterkoeling, nuff sed.

Van K.3nny (€0);
TFC 240
Aquacomputer Cuplex HD

Van JeanPaul (€85);
2x EK Acetal GTX480 blockjes + 2x zwarte backplate
EK Supreme HF plexi copper
Ek acetal ddc top

Van Soppy (€0);
1/2 ID 3/4 OD TFC Feser tubing.

Via tweakers;
Laing MCP355 (€35)
RX120 + veel fittingen + Alphacool Enheim Station II (€35)

Al met al echt nice setje voor weing, nogmaals bedankt :D.

Wat is Highflow toch geweldig :3.





ps. Counter Strike: Source
 
@stn en waarom was dat je beste deal ooit?..je hebt ook een redelijk dikke i7 staan zie ik in je onderschrift..tis niet de bedoeling om alleen aan te geven wat maar ook waarom en hoe je er aan kwam etc. :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
S Water Koeling voor mijn computer Wat is het beste. Advies Waterkoeling Setup 28
D3T0X Wat is de beste keuze voor oc 2500k? Overclocking 13
F wat zijn jouw beste wensen voor 2011 Algemene Discussies 8
thiesggb Socketpin verbogen :( wat is beste methode om deze recht te zetten :) Hardware & Software 5
Quadcore wat is de beste kast voor waterkoeling ? Cases en Modding 68
stravinski wat is DE beste loop bij deze set... Waterkoeling 3
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
iSP Kast(delen) op maat laten maken, wat en waar? Cases en Modding 3
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Wat is beter: 4k TV op HDMI of 4k Monitor op DP? Hardware & Software 3
Das Experiment De Overheid, wat vind je ervan? Algemene Discussies 29
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
R wat voor mount voor d5 pomp/ res combo Advies Waterkoeling Setup 1
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
B Wat heb ik nodig voor een simpele drain port Waterkoeling 4
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Uitgekeken op huidige build,wat nu? Waterkoeling 4
M Phobya Xtreme 200 - 85mm V.2 - Full Copper met wat accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
D nieuwe pc? wat denken jullie ervan? Hardware & Software 7
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
arwin74 TP13 misschien wat vroeg maar....... Lan Party 40
E wat te doen met waterschade aan hout? Algemene Discussies 2
Hightower wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare Gaming 7
mixedup [CLOSED] wat is de waarde van dit Gesloten 3
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MauriceDW Tja wat zal ik eens zeggen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
DieHard Wat heb jij zojuist veranderd aan je pc? Algemene Discussies 2
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
H [CLOSED]Wat spul dat hier ongebruikt ligt Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
AzzKickr Wat voor water blocks heb ik op de kop getikt ? Waterkoeling 3
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan