Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beetje onzin om iemand te disliken voor het enkel melden van een product terwijl er 1 post boven ook weinig over verteld wordt en die wel een thanks krijgt.
@stn en waarom was dat je beste deal ooit?..je hebt ook een redelijk dikke i7 staan zie ik in je onderschrift..tis niet de bedoeling om alleen aan te geven wat maar ook waarom en hoe je er aan kwam etc.
Het is dan MAAR een 13" macbook pro, maar het werkt zo heerlijk. Apparaat is zo snel en de batterij gaat lekker lang mee! Voor een laptop wil ik in ieder geval nooit meer wat anders !
Mijn beste aankoop op pc gebied is toch echt een stukje rand apparatuur.
Ik heb destijds op aanraden van L3p een pc gekocht.
Het betrof een amd 2000+ blabla dus is het al wat jaartjes terug.
L3p dik jaloers gemaakt omdat ik toen nog met doekoes L3p kon overtreffen nu dus niet meer.
Maar daarbij heb ik dus een Cambridge Soundworks DTT 3500 setje gekocht ook op aanraden van L3p. AnandTech - Cambridge SoundWorks DTT 3500 Digital 5.1 Surround Speaker System *UPDATED*
Dit setje doet nu nog steeds mee met de betere setjes qua geluid en is voor mij dan ook echt zijn doekoes waard geweest.
Slechtste PC aankoop allertijden van mij was tegelijkertijd.
Een Creative soundblaster audigy platinum ex dure geluidskaart destijds die gewoon niet werkte. Creative Sound Blaster AUDIGY Platinum eX :: Articles :: www.hardwarezone.com®
Geen driver die werkte op xp terwijl hij wel supported was hij is dan ook na 3maand snel vervangen door een audigy 2 en SB zelf dus ook
ik heb zelf ook een cambridge setje gehad maar dan 4.1 en moet zeggen dat daar idd super geluid in zit, mn pa heeft het setje nu (ondertussen ook alweer 3-4 jaar) boxjes zijn niet groter dan die kleine melkpakjes maar super geluid idd!
kan me dus goed voorstellen dat het een topdeal was
Mijn Q9550, gekocht toen die +- op z'n laagst stonden@190-195 euri, gaat alweer bijna 2j mee en ik ben van plan er nog wat langer van te "genieten".
Anderzijds mijn Samsung 226BW, toen een van de duurdere maar ook een van de beste schermen en na bijna 4j nog niks van miserie mee gehad.
Mijn MSI N460GTX Cyclone 1GD5/OC. Vorig jaar zomer gekocht in Taiwan voor omgerekend €170,- toen hij net een week uit was.
In de handbagage meegenomen in het vliegtuig.
Het duurde bijna 4 maanden voordat hij hier in Nederland voor die prijs te krijgen was en zelfs nu, bijna een jaar later is die kaart nog €155 nieuw.