• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Desk Rev 2.0

CDA441

Geen modder eter
Hij is nog niet helemaal klaar :p (ik heb nog een DVD drive nodig met een SATA poort, maar dat komt wel later.
Zondag ga ik ff 3 of 4 fans halen bij enthernal, want m'n radiator fans zijn een beetje te traag met wat ze nu doen...

XenoMorpH

Active member
Misschien een leuk idee om de graka pcb en de HDD's met wit acryl te bekleden? Dat witte steekt mooi af zo en zou je op die manier kunnen doorvoeren over de rest van de build.

CDA441

Geen modder eter
Dat ging ik ook nog doen, een backplate maken voor de grafische kaart, maar op dit moment heb ik nog geen acrylplaatjes gevonden die goedkoop genoeg zijn. (wil gewoon een groot genoeg stukje voor m'n graka) De HDD's ging ik nog beplakken met zo van die plakplastic, maar ik vond die niet in het wit bij de lokale bouwmarkt.

XenoMorpH

Active member
Die folie zou ik ook niet bij de locale bouwmarkt halen, die zijn volgens mij ook veel te dik voor een mooie afwerking.
Dit zou een idee kunnen zijn overigens.

Maar toch denk ik dat wanneer je universeel door de build heen te werk gaat (dus acryl plaatjes gebruikt) alles veel meer als 1 geheel lijkt. Dit misschien een idee?

CDA441

Geen modder eter
Ik weet alleen niet hoe ik de acrylplaatjes op de HDD's moet vastzetten. Deze hebben natuurlijk een ander oppervlakte.
Ik heb een stuk acryl hier gevonden, maar die is doorzichtig. Zou het ook goed zijn als ik deze zou wit verven?
(heb nog hoogglans wit van een vorige build)

KnuX

Junior Member
Echt super mooi dat je zoiets gemaakt heb.
Ik had wel een vraagje, hoe heb je je moederbord bevestigd?

CDA441

Geen modder eter
Echt super mooi dat je zoiets gemaakt heb.
Ik had wel een vraagje, hoe heb je je moederbord bevestigd?
Dank je wel!
Het moederbord zit gewoon vast op een paar moertjes die gebruikt worden als standoffs, en vastgezet met een korte houtschroef.

CDA441

Geen modder eter
Eventjes een oud topic omhoog schoppen, omdat dit nog steeds met The Desk Rev 2.0 heeft te maken :)

Doordat m'n oude pomp/res combo kapot is gegaan (impeller draait niet meer), en het acryl bakje is niet demonteerbaar (net zoals de pomp), heb ik me een Laing DDC 1T (10w) aangeschaft.
Nu is dit hier een beetje ghetto in elkaar gebeund.
Geen zin om te wachten op fittings die zullen passen, of een pomptop (want ja, daar kruipt ook wat geld in),
dus heb ik het maar zo gedaan:

3/8 inner op 1/2 outer op 1/2 inner.
Natuurlijk ook rekening gehouden met de expansie als je die tubes over de fittingen trekt. Ook de output vastgezet met een slangklem, want daar komt de meeste druk uit.

CDA441

Geen modder eter
Ik zou die molex stekker daar ff weghalen,.....als je pech hebt en alles gaat toch lekken......
Net je goede raad eens opgevolgd. Pompje lekt (nog) niet :)
Natuurlijk zal er op z'n tijd wel een pomptop aangekocht worden, maar op het moment is de portemonnee leeg (voor de pc toch).
Ik weet dat deze wel goedkoop kunnen zijn (a la 20+€) maar als je daar de verzendingskosten bij rekent krijg je toch wel een hogere rekening dan verwacht.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik kan dit niet aanzien, stuur mij even een mail, dan krijg je een couponcode voor gratis verzending.

CDA441

Geen modder eter
Ik kan dit niet aanzien, stuur mij even een mail, dan krijg je een couponcode voor gratis verzending.
Ik weet niet of je nu serieus bent, maar als dat wel zo is, dan bestel ik graag iets, maar het zal niet voor deze maand zijn.
Het zal denk ik een Aquacomputer aquacover worden, aangezien die uit acetal is gemaakt, en mij het meest aanspreekt :)
Alleen ben ik niet zeker of er plugs bijkomen om de overige 2 gaten dicht te maken.

Bovenaan