• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Desk Rev 2.0

Misschien een leuk idee om de graka pcb en de HDD's met wit acryl te bekleden? Dat witte steekt mooi af zo en zou je op die manier kunnen doorvoeren over de rest van de build.
 
Dat ging ik ook nog doen, een backplate maken voor de grafische kaart, maar op dit moment heb ik nog geen acrylplaatjes gevonden die goedkoop genoeg zijn. (wil gewoon een groot genoeg stukje voor m'n graka) De HDD's ging ik nog beplakken met zo van die plakplastic, maar ik vond die niet in het wit bij de lokale bouwmarkt.
 
Die folie zou ik ook niet bij de locale bouwmarkt halen, die zijn volgens mij ook veel te dik voor een mooie afwerking.
Dit zou een idee kunnen zijn overigens.

Maar toch denk ik dat wanneer je universeel door de build heen te werk gaat (dus acryl plaatjes gebruikt) alles veel meer als 1 geheel lijkt. Dit misschien een idee?
 
Ik weet alleen niet hoe ik de acrylplaatjes op de HDD's moet vastzetten. Deze hebben natuurlijk een ander oppervlakte.
Ik heb een stuk acryl hier gevonden, maar die is doorzichtig. Zou het ook goed zijn als ik deze zou wit verven?
(heb nog hoogglans wit van een vorige build)
 
Eventjes een oud topic omhoog schoppen, omdat dit nog steeds met The Desk Rev 2.0 heeft te maken :)

Doordat m'n oude pomp/res combo kapot is gegaan (impeller draait niet meer), en het acryl bakje is niet demonteerbaar (net zoals de pomp), heb ik me een Laing DDC 1T (10w) aangeschaft.
Nu is dit hier een beetje ghetto in elkaar gebeund.
Geen zin om te wachten op fittings die zullen passen, of een pomptop (want ja, daar kruipt ook wat geld in),
dus heb ik het maar zo gedaan:
IMG_20160112_162243_zpsokqqvrdb.jpg


3/8 inner op 1/2 outer op 1/2 inner.
Natuurlijk ook rekening gehouden met de expansie als je die tubes over de fittingen trekt. Ook de output vastgezet met een slangklem, want daar komt de meeste druk uit.
 
Ik zou die molex stekker daar ff weghalen,.....als je pech hebt en alles gaat toch lekken......

Net je goede raad eens opgevolgd. Pompje lekt (nog) niet :)
Natuurlijk zal er op z'n tijd wel een pomptop aangekocht worden, maar op het moment is de portemonnee leeg (voor de pc toch).
Ik weet dat deze wel goedkoop kunnen zijn (a la 20+€) maar als je daar de verzendingskosten bij rekent krijg je toch wel een hogere rekening dan verwacht.
 
Ik kan dit niet aanzien, stuur mij even een mail, dan krijg je een couponcode voor gratis verzending.

Ik weet niet of je nu serieus bent, maar als dat wel zo is, dan bestel ik graag iets, maar het zal niet voor deze maand zijn.
Het zal denk ik een Aquacomputer aquacover worden, aangezien die uit acetal is gemaakt, en mij het meest aanspreekt :)
Alleen ben ik niet zeker of er plugs bijkomen om de overige 2 gaten dicht te maken.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Quint0sz Quint0sz - Quint - Flat desk PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
Dave-V 2 pc desk build, audio ruis. Problemen & Oplossingen 13
Vannos Vannos: Pc and desk gallary Gallery & Build Logs 2
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
P Desk-case advies Cases en Modding 2
M Bringing back the desk in desk mods Cases en Modding 8
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
JaPeMo JP[D]: Ikea Jerker PC Desk.... Gallery & Build Logs 22
B Desk XXL Gallery & Build Logs 7
B Desk icm tube res Waterkoeling 7
S Hulp desk mod Cases en Modding 11
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
Freddy Vector Desk / Bureau behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
N Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)? Cases en Modding 6
Hightower the desk by Hightower Gallery & Build Logs 535
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
B Desk pc design eerst in karton maken. Cases en Modding 1
B Bouli - Patrick Boelhouwer - Bouli's PC / Bouli's Desk Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
CDA441 Project: The Desk Gallery & Build Logs 178
R Nieuwe Build: JeMi Desk Gallery & Build Logs 11
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
PasLis Desk Art Gallery & Build Logs 509
P Primus Gamma rev - Corsair 780T mod Gallery & Build Logs 1
DaGreatRV EK-FC R9-290X (Rev.2.0) en XFX R9 390 DD Black Edition past niet. Waterkoeling 8
Pharlap [CANCELLED] Aqua Computer AquaTube rev. 1.1 (Reservoir, Zilver) Verkocht 6
shicomu Gelid icy cool rev.2 HighFlow Product Reviews 3
shicomu Leverbaarheid GELID Rev. 2 ICY VISION HighFlow Computer Cooling Shop 27
AverageNinja Koolance CPU-370 Rev. 1.1 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
dave-firsttimer:) (UN)Designs Absolute Pump Bracket Rev.3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26
J Koolance COV-RP450 Rev.2.0 D5 pomp top HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
Tath [IN-ACTIVE] Koolance reservoir RP-452X2 Dual 5.25"rev. 1.3 Verkocht 0
Tath [REFUSED] Koolance reservoir RP-452X2 Dual 5.25"rev. 1.3 Verkocht 1
B Alphacool NexXxoS Pro II Radiator Rev. 2 & Phobya Balancer 450 silver nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
H [IN-ACTIVE] Koolance TNK-501 Rev 1.1 Single 5.25" Reservoir + extra's. Verkocht 1
the_cyberspace Enzotech SNBW-Rev.A HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Luculenus [IN-ACTIVE] 2x MCP655 met Koolance RP-452X2 rev 2.0 dual bay reservoir Verkocht 7
DGM [VERKOCHT] MCP350 + EK-DDC X-TOP Rev.2 Acetal Verkocht 4
DGM Swiftech MCP35X Reservoir - Rev 2b HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
P Koolance RP-452X2 Rev 2.0 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Luculenus Waterkoeling LGA2011 Rev 2.0~ ( HD7970+meer) Advies Waterkoeling Setup 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan