• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

the desk by Hightower

Hightower

chef prutser
hallo,na wikken en wegen heb ik besloten om een desk te maken,als inspiratiebron natuurlijk l3p desk.

de hardware:mb asus Z390 maximus extreme xi
cpu I9 9900K
mem gskill trident z royal 32gb @ 3600
Nvidia titan x pascal

ssd samsung M2 970 evo 500gb 2 keer
psu corsair hx1200i

waterkoeling:2 blackice stealth 280 rads
2 blackice sr1 420 rads
2 EKWB d5 pompen pwm
Alphacool duel d5 pomptop

TIPS ZIJN ZEER WELKOM,DUS ALS JE ZE HEB VERTEL HET MAAR.
KLEURSTELLING BEN IK OOK NOG NIET DUS ENIGE SUGGESTIES ZIJN WELKOM.
ZO NU TIJD VOOR EEN PAAR FOTOS

HET FRAME.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

CDA441

Geen modder eter
the desk, heb die naam ooit wel eens gezien :p
Wel leuk dat alu profiel :D
Maak er iets moois van en suc6!

Hightower

chef prutser
Ga je da zelf lassen dan? Of laat je dat doen.
of plak je alles met ducktape aan elkaar :p
zelf solderen doe ik, heb speciaal soldeer gekocht, is sterker dan het materiaal zelf.
kan alleen de bak niet zelf maken, want die moet ook gezet worden, en ik heb geen zetbank.

gr sander

XYOUNEED

New member
Ook druk in de weer zie ik!
Veel succes alvast! Blij dat ik het vanaf het begin kan volgen :)

En voor die kleuren vind ik persoonlijk dat je moet kijken welke kleur je moederbord heeft welke waterkoelingblokken je hebt etc. Ook moet het passen bij de kamer dat je bv niet een rode muur hebt en dan met blauw gaat werken..

Hightower

chef prutser
Ook druk in de weer zie ik!
Veel succes alvast! Blij dat ik het vanaf het begin kan volgen :)

En voor die kleuren vind ik persoonlijk dat je moet kijken welke kleur je moederbord heeft welke waterkoelingblokken je hebt etc. Ook moet het passen bij de kamer dat je bv niet een rode muur hebt en dan met blauw gaat werken..
ja ik denk dat toch blauw word, ik heb iets met blauw, vind dat een mooie kleur.Ga ook aan de gang met rgb leds, maar ik zie nog wel, en nog bedankt voor de tip.

Gr sander

Hightower

chef prutser
hierbij een kleine update. de modkamer gewit en opgeruimd,morgen wordt het frame gelast,dus zal morgen ook wel fotos plaatsen.20140501_174305.jpg20140501_174321.jpg20140501_174313.jpg20140501_174330.jpg

D

Dr1ftK1ng

Guest
Dat ziet er al opgeruimd uit. Kun je weer lekker bezig met je desk.

Hightower

chef prutser
zo ff een update,frame is nu gelast door mijn pa,op z'n werk.
Heb het ook geschuurd tot korrel 500,daar ga ik nog mee verder.
heb ook een reactie gekregen van het bedrijf die de bak gaat maken,en als het mee zit word die volgende week gemaakt.

en het frame zelf solderen was geen succes, kreeg het materiaal niet op temperatuur, om het goed te laten vloeien.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Zehel

Beginnend wc verslaafde
Begint gelijk al ergens op te lijken. Nice! Ben zeer benieuwd hoe je bak zal worden. KUTGW

Hightower

chef prutser
Hoi, ff een kleine update, de bak word als het goed is volgende week gemaakt, en ik heb wat spulletjes ontvangen van highflow, om straks vooruit te kunnen, als straks de bak klaar is.20140522_175516.jpg

nog bedankt freddy voor de snelle levering, super.

gr sander

Bovenaan